میزان نوشت: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اعتقاد ما این است که عده ای نیازمند بوده و باید مشمول سبوسید شوند این روش لازم نیست برای تمام شهروندان اجرایی شود.

مازیار حسینی در حاشیه مراسم بازدید هنرمندان از پروژه صفه شهری در جمع خبرنگاران در خصوص لایحه کرایه ها که از سوی شهرداری تهران به شورای شهر ارسال شده است گفت: شهرداری به دنبال واقعی کردن بهای کرایه های وسایل حمل و نقل عمومی است و تلاش می کنیم طی یک فاصله زمانی کرایه ها را واقعی کنیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
    0 0
    اول حقوق هارباید واقعی شود .قیمت ها واقعی شد ، قدرت خرید مردم کم،همه نگاشون به چندرغاز زحمت ملته ،ما که مدیریت منابع انسانی را نمی دانید با اجازه چه کسی کرسی مدیریت را اشغال کردید؟حال هم این معاون مردم را در گوشه رینگ قرار ندهید ،این به ضرر نظامه و در نهایت این شمایید که روزی در برابر دادگه مرد باید جواب بدهید.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
    0 0
    کسی که با مترو و اتوبوس و تاکسی تردد می کنه مسلما باید سوبسید بگیره. اولا اکثر این افراد از طبقه متوسط هستند و هزینه حمل و نقل برایشان مهم است. بعد هم حتی اگر عده ای در بین آنها از ثروتمندان باشند چون از وسیله نقلیه عمومی استفاده می کنند و هوا آلوده نمی کنند باز سوبسید شامل حالشان می شود چون به شکل غیر مستقیم در کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا و کاستن از هزینه های درمانی مشارکت کرده اند. شهرداری به جای اینکه مردم را تشویق به استفاده از وسایل نقلیه عمومی کند آنها را فراری می دهد. امان از بیسوادی.