کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته برخی کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

شهری

- مشکل محله تولید دارو در رابطه با زمین خالی مربوط به روی تونل مسیر قطار تهران تبریز که سالیان زیادی است بلا تکلیف است هم بگوش مسئولین برسانید تصمیم بگیرند که از این حالت ناخوشایند و خاکی در بیاید

- سلام اتوبان قزوين تهران حد فاصل قزوين تا ابيك خط كشي نشده، لطف كنند بابت پولي كه مي گيرند خط لازم رو بكشند . علت اين كم كاري اشكار رو هم بدونيم بد نيست.

- شهرداری منطقه 5 بابت فاضلاب شهری طی چندین سال پیش هزینه ان را کاملا دریافت کرده وحتی لوله گذاری در خیابان مخبری شده است ولی از راه اندازی ان کوتاهی می کند

- چرا عوارض و نوسازی تهران امسال 30تا45 درصد افزایش داشته است؟؟؟ قبض عوارض نوسازی سال قبل حدود 103 هزار تومان بود که در قبض امسال به 148 هزار تومان افزایش و با 10 درصد تخفیف خوش حسابی به 133 هزارتومان رسید. در ضمن نکته جالب اعمال 4500 تومان مالیات بر ارزش افزوده از عوارض مدیرت پسماند بود. شهرداری تهران در محله ما به غیر از تصاحب زمینهای مشاع، احداث غیر قانونی واحدهای تجاری و فروش تراکم کار دیگری نمی کند و بسیاری از وظایف شهرداری با خرج خود ساکنین با مدیریت مجتمع های مسکونی محله صورت می گیرد. خب با این تفاسیر مبنای اینافزایش سرسام آور عوارض چیست؟

2

اقتصاد

- چرا با وجود صدور بخشنامه از سوی وزارت کار و رفاه اجتماعی با امضاء معاون وزیر محترم مبنی بر لزوم یکسان سازی دستمزد نیروهای شرکتی با نیروهای قراردادی و رسمی به شماره 69592 در تاریخ 18 تیر 94 " که در اکثر سایتهای خبری هم همراه این خبر منتشر شد ، این بخشنامه همچنان غیر اجرایی بوده و تبعیض و بیگاری کشی از نیروهای شرکتی در ارگانهای دولتی و شبه دولتی و .... با وجود سابقه کار بالای آنها در ارگان ذیربط همچنان ادامه دارد و از استخدام و حداقل قراردادی شدن آنها جهت احقاق حقوق از دست رفته شان جلوگیری می شود؟

- باسلام می خواستم ببینم اداره برق قانونا" مجوز دارد اگر مشترکی یک بار به علت نرسیدن فیش برق و بدون بدهی معوقه پول پرداخت نکرده برق مشترک را قطع کنند ؟ ادرس مشترک شهرک اکباتان فاز دو بلوک 5 برق منطقه دانشگاه اول خیابان زنجان

- با سلام با توجه به ابهامی که در خصوص تعطیلی روز 30 اسفند وجود دارد بسیاری از شرکتهای خصوصی این روز را به عنوان تعطیل غیر رسمی اعلام می کنند و در این روز از ذخیره مرخصی استحقاقی کارگران کسر می کند ، آیا این روش صحیح است ؟

- آیا از نظر فنی نمی توان ظرفیت شماره هایی که روی سیمکارتهای اپراتور همراه اول قرار می گیرد را افزایش داد ؟چرا که فقط 250 شماره را نگه می دارد و اگر قرار باشد شماره بیشتری را یک نفر داشته باشد باید آن شمار ها را روی گوشی همراه بریزد که اینکار از نظر امنیتی درست نیست و در صورت سرقت شماره ها به دست دیگران می افتد لطفأ از مسئولین مخابرات بپرسید

3

آموزش

- خواهشمند است از مسئولین مربوطه درخواست شود که سوابق تحصیلی بانوانی که دوران تحصیلات دکتری خود را در خارج از کشور گذرانده اند وقبل از آن به صورت قراددادی در محل دیگری به غیر از شغل فعلی شاغل بوده اند نیز در سوابق شغلی آنان محسوب شود. قابل ذکر است که بعضی افراد در محلی که شاغل بوده اند همزمان تحصیلات خود را ادامه داده اند و در حین استفاده از مزایای داشتن شغل سابقه آنها نیز محسوب شده است و پایه های خود را نیز ارتقا داده اند. در حالیکه کسانی که پس از ادامه تحصیل در محلی اشتغال پیدا کرده اند از اینگونه مزایا محروم بوده اند ودر عین حال سالهای تحصیلی شان نیز در سوابق شغلی شان منظور نمی شود که به نظر منصفانه نمی رسد.

- خطاب به وزیر آموزش و پرورش: چرا اضافه کار اداری شاغلین حوزه ستادی کارمندان ادارات آموزش و پرورش پنج ماه است که پرداخت نمی شود؟ چند ماه پرداخت شده هم با حکم حقوقی سال قبل بود. چرا وزارت نسبت به این افراد بی اعتناست؟

 

 

46232

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =