۱ نفر
۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶

بهروز حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان استان طی حکمی جلال رستمی را به عنوان مسئول ورزش بخش هلیلان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسئول ورزش و جوانان بخش هلیلان در جلسه ای با حضور بهروز حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان ، مجید رامشک بخشدار هلیلان ، نیک سرشت رئیس ورزش و جوانان شهرستان ، شورای شهر و رؤسای هیئتهای ورزشی بخش هلیلان معرفی شد.
حیدرزاده اظهار داشت : در بخش هلیلان پتانسیل ورزشی خوبی وجود دارد از این شهرستان وبخش های تابعه آن قهرمانان ارزنده ی به کشور وآسیا معرفی کردیم .
حیدرزاده افزود : مشکلات وجود دارد ، در هر جائی ورزش توسعه یابد قطعا نیازها بیشتر خواهد شد فضاهای ورزشی مناسبی در بخش هلیلان وجود دارد وبرحسب نیاز باید تقویت شود .
وی ادامه داد : مسئولین ارشد وزارت ورزش و جوانان نظر مساعد به ایلام دارند برای نمونه در کلان شهرهامانند تهران مجوز استخدام برای 2 نفر در نظر گرفته شده است اما برای استان ایلام با 3 مجوز استخدام موافقت کردند واین گام اول ورزش استان برای توسعه ورزش در منطقه است .
مدیر کل عنوان کرد : هر انچه ذخیره داریم به اندازه آن مصرف می کنیم و بحث اعتبارات مالی برای مدیران دولت تدبیر وامید مشکلات عدیده ی بوجود آورده است واین هم نیز با همت وتلاش و و حدت وهمدلی مردم واستفاده بهینه از امکانات موجود مرتفع می شود .
حیدرزاده اذعان کرد : امروز مسئول ورزش بخش هلیلان که اصالتا متعلق به این منطقه می باشد برای گرفتن سکان ورزش در هلیلان معرفی می شود ، ایشان دارای تحصیلات کاشناسی ارشد ورزش واز مربیان وداوران دو رشته ورزشی کشتی و ژیمناستیک استان هستند .
مدیر ورزش و جوانان استان لزوم حمایت دستگاه های اجرائی منطقه از ورزش تاکید کرد گفت : برای توسعه ورزش در بخش وجلو گیری از آسیبهای اجتماعی و ناهنجاریهای موجود در جامعه وکاهش هزینه های درمانی ومبازره با بیماریها مانند دیابت ، فشار وبوکی استخوان که امروزه شیوع پیدا کرده است دستگاه های اجرائی بخش هلیلان به حوزه ورزش ورود پیدا کنند
حیدرزاده در خصوص ساخت فضاهای ورزشی بیشتری در بخش هلیلان گفت : اولویت دولت تدبیر وامید بر اتمام پروژه های نیمه تمام بالای 50%است وبرای احداث اماکن جدید بر حسب نیاز شهرستان اقدام خواهد شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =