شعار اصلی فروشگاه  ما، احترام و رضایت‌مندی مشتریان است

مدیر فروشگاه ادوارد موریس گفت: اتحادیه باید حمایت لازم از کسبه را انجام دهد مشکلات ما حل شود.

وی گفت: از سال 78 وارد بازار پوشاک شده و به صورت حرفه ای کار خود را از سال 80 شروع کرده ایم . تقریبا از دوران نوجوانی به این کار مشغول بوده ام و به صورت اکادمی و تجربی این کار را آموختم و می توانم این ادعا را داشته باشم که در کار خود در کرج از تجربه خوبی برخوردار هستم و در مقاطعی از زمان نسبت به پتانسیل بازار، شعبه ها را افزایش و کاهش میدهیم. در حال حاضر تمرکزمان بر روی یک شعبه بوده و این مژده را به مشتریان خود می دهم که شعبه دیگرمان در فروردین افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به رکود اقتصادی حال حاضر در کشور که بیشتر کسبه و فعالان اقتصادی را تحت الشعاع خود قرار داده است تصریح کرد: در حال حاضر پوشاک کلاسیک مردانه ،که در حال حاضر به اسم کت شلوار معرفی می شود کاملا از سبد کالای خرید خانواده ها حذف شده و اوضاع نه چندان جالب اقتصادی باعث شده است که ضعیف ترین قشر تا مرفه جامعه در گیر این بی ثباتی شده و قدرت تصمیم گیری از آنها گرفته شود.

باقری در ادامه افزود: : جز آن دسته از اقشار هستیم که بیشترین صدمه را در این دوره از رکورد بازار دیده ایم. چالش اساسی در بین قشر مغازه دار در کرج تعدد زیاد بی اندازه و کنترل نشده آنها ست .لذا این تعداد مغازه ها بیش از پتانسیل افراد برای خرید است و باعث میشود که مغازه ها نتوانند سهم قابل قبولی از فروش داشته باشند.

مدیر فروشگاه ادوادر موریسیو با ذکر این مطلب که تا زمانی در آمد کافی نباشد انتظارات هم بیشتر خواهد شد اذعان کرد : وقتی درآمد کافی نباشد نمی توان انتظار داشت تا هزینه های جانبی پرداخت شود. در نتیجه با توجه به چرخش بازار ، آن تعداد از پرسنل نیز به دلیل عدم در آمد، تقلیل خواهند یافت و این خود ضعف بزرگی در کسب و کار فعلی جامعه است .

وی ادامه داد: در بحث کسبه و فروشندگی علم و دانش کافی باید وجود داشته باشد و کسانی که آن را ندارند باید آموزش ببینند. در وضعیت بد اقتصادی دولت باید حداقل حمایت را از کسبه داشته باشد اما سوالی که پیش می آید این است که وقتی دولت حمایت لازم را از کسبه انجام نمی دهد چرا باید افزایش مالیاتی وجود داشته باشد؟

محمد رضا باقری در پایان اعلام کرد : بیکاری باعث شده است با حداقل سرمایه به سمت فروشندگی روی آورند این قضیه به جزء اینکه باعث رکود بیشتر خواهد شد هیچ گونه نقشی در سودآوری ندارد . در نهایت اتحادیه هر صنفی نمایند ه ی آن صنف میباشد. انتظاری که از این اتحادیه دارم این است تا حامی ما باشند ولی تاکنون حمایتی از طرف ان ها صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: شعار ی که ان را سرلوحه کار خود قرار میدهم و بیشتریناولویت را در تجارت داشته احترام و رضایت مشتری می باشد و معتقد هستیم مشتری ارباب رجوع نیست بلکه ارباب است و اگر برای خرید اقدام نکند ما نمیتوانیم درآمدی را کسب نماییم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =