۰ نفر
۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۸

کتاب «همه روزهای ما» نوشته ایزابل آلنده سال 2008 به زبان انگلیسی منتشر شده و حالا صالح واحدی آن را با کمک نشر ثالث ترجمه و روانه بازار نشر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، ایزابل آلنده که اکنون از سرسلسله‌گان ادبیات مستحکم آمریکاى لاتین و جهان است با اولین کتاب خود با نام «خانه اشباح» ره صدساله موفقیت را یک شبه پیمود و این چنین بود که شخصیت و زندگى‌اش مورد توجه قرار گرفت و آنگاه که «پائولا» را در دهه 90 نوشت ــ که آن‌ را دومین شاهکار آلنده مى‌نامند ــ آشکار شد که تلفیق قلم او با رنجى که همیشه خاستگاه رمان بوده است و داشتن خانواده‌اى که خود مى‌گوید آن‌چنان غیرعادیند که در زندگى او بین واقعیت و تخیل مرزى باقى نگذاشته‌اند، خالق داستان‌هایى شده که براى مردم سراسر جهان جذابیت دارد.

«پائولا» که سرگذشت خانوادگى ایزابل آلنده است حکایت تراژیک قصه‌گویى مادرى بر بستر تنها دخترش است که سالى را در کما مى‌گذراند و در پایان سال بدرود حیات مى‌گوید. او «پائولا» را خطاب به دخترش نوشت چراکه معتقد بود پائولا همیشه دوست دارد از زندگى خانواده‌اش باخبر باشد. سیزده‌ سال پس از آن کتاب، آلنده ادامه سرگذشت خانواده را باز هم خطاب به دخترش پائولا مى‌نویسد و آن‌ را «همه روزهاى ما» مى‌نامد.

«همه روزهاى ما» سرگذشت خانواده از روز مرگ پائولا به بعد است. این کتاب داستان زندگى خانواده ایزابل آلنده و به تعبیر بهتر داستان طایفه اوست؛ خانواده‌اش و نزدیکانى که هر روز با هم در رفت و آمد بودند، با هم زندگى مى‌کردند و غم و شادى‌هایشان را با هم تقسیم مى‌کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 63995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۰
    0 0
    ممنون از اطلاع رساني. مي خرم و مي خونم