مسابقه سوم از مرحله پلی آف لیگ دسته اول والیبال با شکست و ناکامی هر دو نماینده استان آذربایجان غربی همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، دیدار سوم مرحله پلی آف لیگ دسته اول والیبال عصر امروز در شهرهای قزوین و ارومیه برگزار شد که در هر ۲ بازی نمایندگان استان با ناکامی مواجه شدند.

در ارومیه و در حضور نزدیک به ۳۵۰۰ تماشاگر تیم شهرداری جوان ارومیه برابر میهمان خود رعد پدافند اصفهان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از راهیابی به لیگ برتر باز ماند.
نماینده اصفهان در این دیدار جنجالی در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۴، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۹ برابر نماینده ارومیه پیروز شد و تنها در ست دوم بود که تیم شهرداری جوان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی دست یافت.
در این دیدار و در ست دوم بازیکنان دو تیم بازی را به جنجال کشاندند و با درگیری با یکدیگر برای لحظاتی جو بازی را متشنج کردند که در این میان داور مسابقه به یکی از بازیکنان هر دو تیم کارت زرد نشان داد و تنها لحظاتی دیگر یکی از بازیکنان اصفهانی بار دیگر به درگیری با بازیکنان ارومیه پرداخت که با کارت قرمز داور و جریمه یک امتیاز فنی مواجه شد.

اما در قزوین تیم سپهر الکتریک قزوین در ۳ ست پیاپی مقاومت فرمانداری مهاباد را شکست داد.
در این مسابقه تیم میزبان (قزوین) در هر ۳ ست و با امتیازات ۲۵-۲۲، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۲ پیروز و در نهایت بر میهمان مهابادی خود غلبه کرد.

با این نتایج تیم های رعد پدافند اصفهان و سپهر الکتریک قزوین جواز حضور در لیگ برتر والیبال در فصل آینده را بدست آوردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =