کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

شهری

- وضعیت آسفالت پل کریمخان فاجعه بار هست و عامل اصلی ترافیک در این خیابان شهرداری کجاست؟

- سلام بنده ساکن خیابان شهید بهشتی خیابان اندیشه اندیشه 1 شرقی هستم از حدود یکسال پیش که خط ویژه اتوبوسرانی از محور شمال به جنوب خیابان شریعتی افتتاح شده زندگی ما هم تیره و تار شده زیرا:این خط ویژه باعث فشردگی خیابان و به طبع آن ترافیک شده و اتمبیلها به لحاظ فرار از ترافیک وارد این خط ویژه شده و به جای ورود به خیایابان عباس آباد شهید بهشتی وارد اندیشه 1 شرقی می شوند اون هم با چه سرعت سراسام آوری خلاصه ما اهالی نه آرامش روانی داریم نه جسمی و جانی همین هفته پیش یکی از این خودروهای عبوری با ماشین یکی از همسایه ها برخورد کرد ماشین بنده خدا دو تیکه شد انقدر که سرعتیش زیاد بود بارها به راهور منطقه 7 ترافیک شهرداری منطقه 7 مراجعه و حتی خواستار مسدود شدن کوچه از طرف شریعتی شدند اما افاقه نکرد

- شهرداری چرا کیوسک های دوچرخه سواری را تعطیل کرده است

2

اقتصادی

- با و جود گذشت نزديك به 5 ماه از تصويب قانون كاهش ساعت كاري مادران شاغل از 44 ساعت به 36 ساعت و ابلاغ رييس جمهور به وزارتخانه ها و دستگاههاي دولتي، هنوز اين قانون اجرايي نشده و مثلا در وزارت نفت كه اينجانب شاغل هستم همچنان در اداره تدوين مقررات در حال بررسي مي باشد. حال اين زمان طولاني براي بررسي به چه دليل است الله اعلم.

- سلام ما در تاریخ 13 تیر برای وام ازدواج ثبت نام کردیم و در فرم آنلاین پست بانک را انتخاب کردیم. هنوز پس از حدود 8 ماه حتی تعیین شعبه نشده است. پس خبری که این اواخر اعلام میکرد که وام ازدواج یک ماهه پرداخت می شود، چه شد؟

- ادره پست بر چه اساسی اخر سال افزایش تعرفه می دهد؟چرا اخر سال؟5000 تومن یک دفعه 8 تومن؟چند در صد؟

- سلام لطفا در مورد ارتقای نیروهای قراردادی خرید خدمتی به پیمانی ورسمی شهرداریها باتوجه به درگیری کاری وزارت کشور در انتخابات وکمتر رسیدگی کردن به حجم عظیم نیروها در شهرداریها واز طرفی سطح پایین حقوقها گزارشی تهیه ونتیجه را اعلام کنید باتشکر اجرکم الی الله

3

سلامت

بیمارستانهای دولتی تا کی قرار است از زیر خدمات دهی به افراد سنگین وزن در بروند؟؟؟ الان انجام انواع تستهای سی تی اسکن، ام آر آی، اسکن هسته ای قلب، تست ورزش و سی تی آنژیوگرافی برای افراد سنگین وزن در بیمارستانهای دولتی غیر ممکن است و در صورت لزوم باید با هزینه آزاد در برخی بیمارستانهای خصوصی انجام بگیرد. مثلا سی آنژیوگرافی عروق کرونر در بیمارستانهای دولتی حدود 200 هزار تومان هزینه دارد ولی در بیمارستان خصوصی بالغ بر یک میلیون تومان. خب مگر افراد سنگین وزن آدم نیستند؟ بیمه و مالیات و عوارض و ... نمی دهیم؟ اگر بودجه رفتن به بخش خصوصی را نداشته باشیم باید بنشینیم تا بیمارستان به مراحل آخر برسد تا شاید بیمارستانهای دولتی کاری برایمان بکنند؟

4

آموزش

سلام خسته نباشید ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هرساله در بهمن صورت میگرفت ولی امسال بدون هیچ اطلاعی ارائه دفترچه را امروز و فردا می کنند و هیجکس هم پاسخگو نیست امروز طی تماسی که داشتم با دانشگاه علمی کاربردی و بخش اموزش ابراز بی اطلاعی از ثبت نام کردند قصد داشتم برم ازاد اسم بنویسم دیدم زمانش تموم شده جواب من و امثال من که به امید علمی کاربردی اینقدر منتظر موندیم و فرصت ثبت نام در ازاد و غیر انتفاعی رو از دست دادین کی می دهد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =