عملکرد سازمان پارک‌های شهرداری کرج در حوزه فضای سبز مطلوب است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با حضور در غرفه استان البرز عملکرد سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج را مثبت ارزیابی کرد و گفت: استان البرز امسال نیز همانند سال گذشته در این نمایشگاه خوش درخشیده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج همزمان با برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور، معصومه ابتکار در سومین روز از برپایی این نمایشگاه در غرفه استان البرز حضور یافت و اقدامات این استان را مثبت ارزیابی کرد.

ابتکار همچنین به حضور فعال سازمان پارکها به همراه محیط زیست استان البرز در نمایشگاه سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال نیز این استان همانند سنوات گذشته در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست فعال و مانند همیشه پر بار و موفق بوده است.

وی با مشاهده تصاویر پخش شده در زمینه اقدامات مجموعه مدیریت شهری کرج در خصوص گسترش فضای سبز و فعال شدن صفحه نمایشی ربات خوش آمدگوی بازیافتی که با استفاده از مواد غیر قابل استفاده تهیه شده است، عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته در این راستا حاکی از تلاش مجموعه مدیریت شهری برای صیانت و توسعه فضای سبز همچنین پیشگیری از آلودگی محیط زیست می باشد که قابل تقدیر است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پایان از فعالیت های انجام شده توسط مجموعه شهرداری کرج و اداره کل محیط زیست استان البرز قدردانی نمود.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =