۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
۴۳۳ نفر تحت پوشش سوادآموزی پلدختر هستند

معاون پشتیبانی و مالی اداره آموزش و پرورش پلدختر گفت: 433 نفر بی سواد و کم سواد زیر پوشش سوادآموزی در این شهرستان هستند.

اسما اسماعیل پور ، خبرآنلاین لرستان: غلامرضا نصیری  در جلسه ستاد پشتیبانی اداره سواد آموزی شهرستان پلدختر افزود: این افراد جهت سوادآموزی پیشگام هستند و توسط آموزش دهندگان در حال آموزش می باشند .
وی گفت: آموزش دهندگان افراد بی سواد را در سطح شهرستان شناسایی و آموزش آنها را زیر نظر اداره آموزش و پرورش پلدختر به عهده می گیرند.
وی افزود: 54 نفر از اولیای دانش آموز که بی سواد و کم سواد بودند توسط مدیران مدارس شهرستان شناسایی و به افراد زیر پوشش سوادآموزی شهرستان اضافه شدند .
معاون فرماندار پلدختر با بیان این که اهمیت سواد آموزی برکسی پوشیده نیست گفت: دین مبین اسلام بر اهمیت علم آموزی سفارش و تاکید بسیاری دارد که نقطه مقابل آن جهل و نادانی است .
امان اله بابایی سوادآموزی را نخستین گام در توسعه فردی و اجتماعی دانست و از دستگاه های ذی ربط خواست که در جهت اجرای سهمیه ای که برای سوادآموزی در نظر گرفته شده برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند .
وی گفت: آموزش سواد به بی سوادان یک وظیفه انسانی است و باید کسی که سواد می آموزد مورد تشویق قرار گیرد و سعی شود که افراد بی سواد و کم سواد معرفی و تحت آموزش قرار گیرند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =