معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه ای که به منظور اتخاذ تدابیر و تمهیدات ترافیکی ایام پایانی سال برگزار شد تمعیدات ترافیکی اخرسال را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مازیار حسینی گفت: سد معبر تحت هر شرایطی ممنوع است و روز بازارهای موقت مجاز در مناطق باید اطلاع رسانی شوند، در همه معابر به ویژه معابر با تردد بالا، باید صد در صد قانون اعمال و انضباط ترافیکی اجرا شود.

حسینی گفت: ساعات کار ایستگاه ها و خطوط مترو و بی آر تی و خطوط اصلی و منتخب اتوبوسرانی تا ساعات 24 افزایش خواهند یافت، ضمن این که خطوط شبانه بی آر تی همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

او گفت: تا آخر سال، ساعت طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه مانند روزهای عادی خواهند بود و البته تا پایان سال طرح ترافیک روزانه در پنجشنبه ها به فروش نخواهد رسید، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، مشترکاً باید تدابیر این جلسه را عملیاتی کنند و به صورت ویژه در نقاط شلوغ گلوگاهی، نیروهای میدانی این دو بخش در نقاط شلوغی مانند میدان قُدس مستقر شده و نسبت به انضباط بخشی فعالیت اتوبوس ها و تاکسی ها اقدام کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
    1 0
    چه تمهيدات ويژه اى
  • حسام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
    8 0
    مترو که در حال انفجار است. تاکسی های گردشی که دنبال مسافر دربستی هستند. مسافرکش های شخصی که کرایه دوبله می گیرند. اتوبوس ها هم که تو ترافیک گیر کرده اند. کدام تمهیدات ترافیکی مد نظر شماست؟
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
    0 0
    الان همین روز پنجشنبه این خبر رو اعلام کردید ، اًیا امروز هم طرح تا ساعت هفت هست با یک ؟ اینجور. اطلاع رسانی شما واقعا نوبره
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
    0 0
    این چه وضعشه ؟ روز پنجشنبه اعلام کردید که پنجشنبه ها طرح ترافیک اعمال میشه ؟ تکلیف اون همه آدمی که اطلاع نداشتن و رفتن توی طرح چی میشه ؟
  • امیر حسین A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    0 0
    سلام اگر طرح اصلی تا ساعت 19 بشه و ورود موتور سیکلت به طرح اصلی با دوربین کنترل بشه برای ما که در طرح زندگی میکنیم خیلی بهتر هست .