سازمان عمران شهرداری کرج به واسطه احیاء بافت های فرسوده تجلیل شد

سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج به واسطه احیاء بافت های فرسوده توسط رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تجلیل شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احمدرضا خلوصی از تقدیر محمد صادق باغستانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج از مجموعه سازمان عمران و نوسازی به واسطه تلاش مجدانه عوامل دخیل در نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهر کرج خبر داد.
وی با اشاره به واگذاری دو قطعه زمین از اراضی شهرداری کرج واقع در منطقه اسلام آباد به سازمان عمران و نوسازی به واسطه پیگیری های صورت گرفته توسط معاونت بهسازی و نوسازی این سازمان گفت: در حال حاضر معاونت اجرایی و عمران شهری سازمان در حال تهیه طرح به منظور اجرای دو پروژه الگوی ساخت جهت ترغیب و اعتمادسازی ساکنین مناطق بافت های فرسوده می باشد.
این مسئول با بیان اینکه نقشه های هوایی وضع موجود UTM تفصیلی و کاربری پلاک های اراضی واگذار شده به سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج توسط کارشناسان رسمی دادگستری تهیه شده است از صدور سند تک برگی قطعات به نام این سازمان طی روزهای آتی خبرداد.
مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی در ادامه از راه اندازی دفاتر خدمات نوسازی و تسهیل گری تا قبل از اتمام سال در منطقه ی 2 شهرداری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تدابیر اتخاذ شده در سال جاری، گام های بلندی جهت بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناپایدار شهری کرج برداشته شود.
این مسئول در انتها از حمایت های شهردارکرج و اعضای شورای اسلامی شهر کرج تقدیر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =