«خبرجنوب» نوشت: تا قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروز 5 محور ورودی اصلی شهر شیراز ایمن سازی می شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري شيراز گفت: با توجه به نزديك شدن ايام نوروز كار ايمن سازي 5 محور اصلي ورودي شهر شيراز با انجام خط كشي، نصب تجهيزات ايمنی، تابلو و علائم رانندگي در حال انجام است.
باباخاني اضافه كرد: يكي ديگر از اقدامات ما براي مسافران نوروزي نصب تابلوهاي راهنماي مسير است كه امسال بيش از 2 هزار متر مربع تابلوي راهنماي مسير در شيراز نصب شده است و اميدواريم با اين كار ديگر شاهد سردرگمي ميهمانان نوروزي نباشيم. وي با اشاره به تكميل نماي پلهاي عابر پياده در حال ساخت سطح شهر اظهار داشت: امسال 7 پل هوايي عابر پياده در شيراز اجرا شده كه تا پايان سال همگي آنها از جمله پل هوايي مكانيزه خيابان معالي آباد رو به روي بوستان ملت پايان يافته و به بهره برداري ميرسد. باباخاني گفت: علاوه بر پل هوايي مكانيزه اي كه هم اكنون در معالي آباد در حال ساخت است و مراحل نهايي خود را طي مي كند 2 پل هوايي ديگر نيز در آينده نزديك در اين مسير ساخته خواهد شد.
وي از راه اندازي اولين چراغ قرمز ويژه عابرين پياده در شيراز خبر داد و افزود: در حال حاضر در 3 نقطه از شهر شيراز از جمله رو به روي بوستان خلدبرين و مجمع رفاهي دانشگاه شيراز در خيابان ساحلي اين چراغ ها نصب شده و نحوه كار آنها اين گونه است كه عابرين پياده هنگامي كه قصد عبور از خيابان را دارند دكمه شستي چراغ را فشار داده و پس از روشن شدن چراغ قرمز و توقف خودروها از عرض خيابان عبور ميكنند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري شيراز با اشاره به برخي ديگر از فعاليتهاي سازمان براي ايام نوروز از باز شدن كامل محور خيابان زند باريك كه چندي قبل به دليل بارندگيها فروكش كرده بود خبر داد و گفت: پس از آن كه تردد در اين خيابان به صورت يك طرفه از چند روز قبل آغاز شد از يكشنبه شب نيز تردد خودروها به صورت 2 طرفه در اين مسير آزاد اعلام شده است البته در حال حاضر تردد خودروهای سبك در اين مسير آزاد است اما عبور خودروهاي سنگين، كاميون و اتوبوس در محور خيابان زند باريك تا اطلاع ثانوي ممنوع اعلام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =