رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران گفت: صداهای داخلی مخالف برجام از حلقوم صهیونیست‌ها بیرون می‌آید.

علی شمس اردکانی در گفت وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه با اجرای برجام روزانه 2 میلیون بشکه به تولید نفت کشور اضافه شد و صادرت نفت خانم نیز دو برابر شد،اظهارداشت: پس از قرارداد برجام، توانستیم به تجهیزات فنی در حوزه‌های دیگر دسترسی آسان‌تری داشته باشیم که همین امر سبب افزایش تولید داخلی شده است.

رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت نفت و فروش آن، اگر این درآمدهای حاصل از نفت صرف تولید و ایجاد اشتغال شود، دو و نیم میلیون شغل از محل درآمدهای نفتی به وجود می‌آید.

شمس اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات به جای مانده از سیاستگذاری غلط دولت قبل عنوان کرد: امروز دلارهای حاصل از فروش نفت به چاه یارانه ریخته می‌شود؛ بررسی های نشان می دهد که حدود 60 درصد یارانه‌بگیران به این پول نیاز ندارند و اگر تا امروز آن را گرفته‌اند حرام‌خواری کرده‌اند.

وی افزود: شعارآوردن پول نفت روی سفرهای مردم شعار عوامانه بود،درحالی که  پول نفت باید به جای سفرها به کارگاه‌های تولیدی برود.

 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    36 1
    بهتر است دستوري صادر شود مبني بر اينكه از اين به بعد فقط كساني مي توانند در مورد قطع يارانه صحبت كنند كه خودشان يارانه نگيرند
  • edrsaf A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    4 5
    از این جهت که دردی از کسی این چندرغاز دوا نمی کند. بله کاملا با شما موافقم.
  • جواد IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    11 1
    علی آقای شمس اردکانی؛ شایسته است که برای دیگران تعیین تکلیف نکنی؛ شما اجازه جیب خودتونو دارید نه مردم بیچاره رو قیمت حاملهای انرژی رو آزاد کردید و گاز و برق و آب و ... گرون شد به بهانه اینکه پول جبران اون رو با نام یارانه به مردم برمیگردونید در حالیکه حالا دارید به بهانه های مختلف یارانه مردم رو کم کم قطع میکنید. باشه، قبوله، ما یارانه نمیخواهیم ولی اگه راست میگین قیمت گاز و برق و آب و بنزین رو برگردونید به قیمت قبلی دل خوش کردین به چهار تا فرضیه همین پول کم یارانه برای افرادی مثل من کلی پوله و گوشه ای از کمبودهامو جبران میکنه، اگه توی حرفتون صداقت دارید بهتره شما حق و حقوق از جایی نگیرید و به نفع بیت المال و فقط برای رضای خدا کار کنید... من به پول یارانه احتیاج دارم...
  • علی IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    2 0
    بله آقایان وقتی حقوق نجومی بگیرن باید هم از حرف ها بزنند