در بیستم اسفند، قصه عشقی یک خواننده پاپ در تلویزیون مردم را به خود جلب کرد. همچنین یک خبرنگار به همراه قبیله آدم‌خواران، مغز انسان خورد تا گزارش تهیه کند.

در دنیای سیاسی پربازدیدترین خبر به نقل قول احمدی نژاد اختصاص داشت. او گفت: فعلا و البته فعلا در انتخابات مستقیم وارد نمی‌شوم. همچنین در این سرویس انتقادات تند آقاتهرانی از جمنا که گفت: عده‌ای وقتی حرف می‌زنندانگار رهبری درگوشی به آنها مطلبی را فرموده است، پربازدید بود. خبر دیگر اینکه علی‌اکبر ناطق‌نوری در بیمارستان‌ بستری شد و البته دلیل آن هم اعلام شد.

در سرویس اقتصادی مخاطبان فهمیدند مردم چه کشورهایی شامپوی ایرانی مصرف می‌کنند. همچنین اعلام شد شب عیدی سقف برداشت عابر بانک‌ها افزایش یافت و مردم راحت شدند. در این سرویس خبر پایان داستان تعاونی غیرمجاز ثامن‌الحجج و تعیین تکلیف سپرده‌گذاران و پرسنل هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگ و هنر ماجرای عاشق شدن حامد همایون در ۱۸ سالگی کلیک زیادی از مخاطبان گرفت. همچنین اعلام شد صداپیشه جناب‌خان به «قند پهلو» پیوسته و توصیه هم شد نوجوانان زیر ۱۶ سال «برج سکوت» را نخوانند.

در سرویس جامعه درباره ترنس سکچوآلها مطلبی منتشر شد به نام نامه‌ای به برادرم که حالا خواهرم است. همچنین اعلام تاسف باری شد مبنی بر اینکه پس از مصادره چوگان، تار بر پول آذربایجان نقش بست. در این سرویس خبر خوردن مغز پختۀ انسان توسط خبرنگار «سی ان ان» به همراه طایفه ای از آدمخواران هم پربازدید بود.

همچنین در سرویس آی.تی اعلام شد سامسونگ عامل اصلی برکناری رئیس‌جمهور کره شده است.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم آبروریزی نامه احمدی نژاد به ترامپ! همه را به خنده انداخت.

در سرویس بین الملل ادعاهای ضد ایرانی نتانیاهو در دیدار با پوتین مخاطبان را به واکنش انداخت. در پاسخ پوتین به نتانیاهو گفت: ابران قرن پنجم را فراموش کن روزگار جدید را دریاب! در همین راستا گزارشی درباره نتانیاهو، پوتین و «افسانه استر» مخاطبان را به خود جلب کرد و پربازدید شد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =