فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح آرامش هفت خبر داد و گفت : در این طرح انتظامی 145 معتاد تابلو دستگیر و پنج محل فروش مواد افیونی پلمپ شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ حسن ياردوستي اظهار داشت: با توجه به نزديك شدن به ايام پايان سال و در راستاي افزايش و ارتقای امنيت اجتماعي شهروندان ،طرح پاكسازي نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر با عنوان طرح آرامش هفت اجرا شد.

وي ادامه داد: در اين طرح يك روزه تعداد 145 نفر معتاد تابلو دستگير و پنج منزل فروش مواد مخدر با هماهنگي قضائي پلمپ شد.

اين مقام انتظامي گفت: در اين خصوص پرونده تشكيل و افراد دستگير شده به مراجع قضائي و مراكز درماني تحويل داده شدند.

ياردوستي با اشاره به اينكه يکي از معضلات و مشکلات اساسي و اجتماعي در جوامع قاچاق موادمخدر، توزيع و مصرف آن است تصريح كرد: بي گمان اين پديده در جامعه اثرات منفي بر جاي گذاشته و باعث بروز بسياري از جرائم و ناهنجاري هاي اجتماعي مي شود.

سرهنگ ياردوستي تأكيد كرد: در راستاي خواست و انتظارات مردم شريف اصفهان و قرار گرفتن در آستانه سال نو و پاکسازي چهره شهر از معتادان سارق و متهاجر و كارتون خواب اين طرح يک روزه توسط كليه ماموران كلانتري هاي اين شهر اجرا شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پايان افزود: مبارزه با توزيع كنندگان و خرده فروشان مواد مخدر جزء اولويت هاي اصلي نيروي انتظامي به منظور كمك به سالم سازي جامعه مي باشد .

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =