کشف بیش از 454 میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

پلیس نوشت : فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه یکی از اولویت های نیروی انتظامی اصل پیشگیری از وقوع جرم است ، گفت: در سال جاری بیش از 454 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد.

سردار "غلامعباس غلامزاده" در نشست خبري با اصحاب رسانه از كاهش 15 درصدي وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر دادو گفت: مجموعه فرماندهي انتظامي استان تلاش مي كند در راستاي رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سلسه مراتب با برنامه ‌ريزي و ايجاد جو معنوي ، روحيه انقلابي ،جهادي و ارتقاء سطح آموزش و مهارت و ارائه خدمت بي منت به مردم ولايت مدار اين استان انجام وظيفه کند.

 

سردار "غلامزاده" از برخورد با باندهاي سازمان يافته كالاي قاچاق در استان خبر داد و گفت: در طول سال جاري بيش از 454 ميليارد ريال كالاي قاچاق كشف شد.

 

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه پليس با حداكثر توان از امنيت و آرامش فردي و اجتماعي در ايّام پيش رو به ويژه چهارشنبه آخر سال حمايت می کند و اجازه كوچكترين تحرك را به هنجار شكنان و قانون گريزان نخواهد داد، افزود: ماموران فرماندهي انتظامي استان موفق به كشف 22 هزار و 900 عدد مواد محترقه خطرناك شدند.

 

اين مقام ارشد انتظامي گفت: در راستاي پيشگيري از بروز خطرهاي احتمالي مواد محترقه و منفجره در آخرين روزهاي سال، طرح تشديد برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه در دستور كار پليس استان قرارگرفته است.

 

وي در ادامه به عملكرد پليس فتا و پليس آگاهي در زمينه برخورد با كلاهبرداران اينترنتي و تلفني اشاره كرد و افزود: در بحث برخورد با جرایم اينترنتي ما افزايش 83 در صدي كشفيات را داشته ايم.

 

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري به برخورد با سارقان در استان اشاره كرد و گفت: در این مدت 22 باند سارقان شناسايي و متلاشي شد.

 

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: تلاش براي كسب حداكثر آمادگي و حضور صحيح در ماموريت هاي محوله ، داشتن رفتار تخصصي و حمايتگرانه در برخورد با عموم شهروندان و همچنين بروز رفتار قاطعانه ودر عین حال قانونی در برخورد با مجرمان و هنجارشكنان سرلوحه كار پليس است.

 

وي كاهش 15 درصدي سرقت، كاهش 61 درصدی سرقت به عنف، كاهش 19 درصدي وقوع شرارت ، افزايش 14 درصدي كشفيات انواع سرقت و 60 درصدي كشف موادمخدررا ازجمله دستاورهاي اين فرماندهي طی سال جاری برشمرد وگفت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در حوزه‌هاي مختلف فعاليت هاي چشمگيري داشته ايم كه اين اقدامات موجب رضايت مردم و خانواده شهدا شده و از اين دستاورد خدا را شاكريم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =