فرصت‌های سرمایه گذاری در زنجان شناسایی شد

اطلس سرمایه‌گذاری بر اساس راهبردهای کلان توسعه اقتصادی شهر زنجان در نظر گرفته می‌شود که در آن موقعیت و مشخصات اراضی که قابل بارگذاری اقتصادی هستند از سوی شهرداری به مشاور مربوطه اعلام می‌شود.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان در گفتگو با خبرآنلاین از طرح مطالعاتی، شناسایی و امکان‌سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر به عنوان « اطلس سرمایه‌گذاری شهر» یاد کرد و گفت: اطلس سرمایه‌گذاری بر اساس راهبردهای کلان توسعه اقتصادی شهر است که در آن موقعیت و مشخصات اراضی که قابل بارگذاری اقتصادی هستند از سوی شهرداری به مشاور مربوطه اعلام می‌شود.
«ناصر احمدصفا» با بیان این‌که شناسایی و تعریف فرصت‌های سرمایه‌گذاری یکی از اهداف این طرح است، افزود: در واقع با این طرح بررسی طرح‌های فرادست همچون طرح جامع و تفضیلی شهر، شناسایی و تدوین بانک اطلاعاتی از اراضی قابل بارگذاری سرمایه‌گذاری شهر انجام شده و در نهایت از سوی شهرداری به مشاور طرح منعكس می‌شود.
وی اظهار کرد: پهنه‌بندی وضعیت موجود شهر از حیث قابلیت‌ها و محدودیت‌های بارگذاری، فعالیت‌های قابل استقرار همچون شناسایی محورهای مهم شهری و پتانسیل بارگذاری سرمایه‌گذاری از وظایف مشاور است.

صفا ادامه داد: شناسایی و آسیب‌شناسی وضعیت پروژه‌های بزرگ نیمه تمام موجود در شهر نیز از دیگر وظایف مشاور است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =