پلیس راه راهور وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ٢١:٣٠ پنجشنبه ٢٦ اسفند را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جاده‌های استان های آذربایجان شرقی (مرند_تبریز)، مازندران (ارتفاعات محور کندوان)، مرکزی (محور توره_بروجرد) و قزوین (گردنه الموت) بارش برف گزارش شده است.

در اکثر محورهای استان های قزوین, کهگيلويه و بويراحمد، گیلان,لرستان,همدان و مازندران، استان آذربایجان شرقی (محور جلفا_مرند), مرکزی (محور اراک_توره) و چهارمحال و بختياري(محور کوهرنگ_مسجد سلیمان) بارش باران گزارش شده است.

ترافیک در جاده فیروزکوه محدوده تونل شیرگاه،‌ باند شمالی آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا تا ترمینال شهید کلانتری و باند شمالی آزادراه تهران-کرج از پل کلاک تا پل فردیس نیمه سنگین است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هواشناس A1 ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
    0 1
    خبر انتشار كنيد لطفا : عزيزان فردا بعضي ساعات باد شديد و رگبار پراكنده داريم . شبه و يكشنبه هم همين طور . نكته مهم شنبه ساعات شب تا صبح يكشنبه تند باد هست و مهم تر طوان شديد در روز عيد همراه بارش طوفان در كرمان و سيستان و بلوچستان و جنوب و جنوبغرب استانهاي لرستان همدان بختياري همراه بارش باران و برف در اكثر استانهاي ايران سال تحويل باراني است يعني سفره هفت سين به كمك باران . هموطن عالم و ولايتمدار . خواهشن از مسافرت غير ضرور بخصوص شنبه شب تا يكشنبه صبح خطر سرعت باد و تند باد كه با بارش همراه است خودداري كنيد در ضمن سال 96 با رحمت الهي باران شروع خواهد شد براي سلامتي رهبر محبوب و خادمين مملكت صلوات