کارلوس کی‌روش به همه کاره تیم‌ملی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چهارشنبه عصر اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دو رقابت نوروزی مقابل قطر و چین در چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در حالی آغاز شد که دستیاران و کادر فنی کی روش دیگر جایی در تیم ملی ندارند. دستیاران کی روش که عصبانیت شدید او را در اردوی امارات برانگیختند، در نهایت با هماهنگی های انجام شده میان سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون فوتبال از کار برکنار شدند تا نیمکت تیم ملی خالی تر از همیشه باشد.

در حالی که کمتر از یک هفته به جدال حساس مقابل قطر در خاک حریف باقی مانده است، کارلوس کی روش این روزها به همه کاره تیم ملی فوتبال تبدیل شده. او یک نفره هم دستیار است، هم بدن ساز،هم کمک مربی و هم تمرین دهنده. کی روش حتی مترجم خود را هم از تیم ملی کنار گذاشته تا وظیفه ترجمه سخنان مرد پرتغالی برعهده پژمان منتظری باشد.

کی روش در آستانه دو بازی مهم و سرنوشت ساز در راه رسیدن به جام جهانی، تمام بار مسئولیت تیم ملی را تنهایی بر دوش می کشد تا در صورت موفقیت احتمالی همه آن را به نام خود ثبت کند. کی روش این روزها در حال اثبات این قضیه است که خودش تنهایی می تواند به موفقیت برسد و در این راه احتیاجی به هیچ کس ندارد. موفقیتی که همه اهالی فوتبال ایران امیدوارند به دست بیاید.

 

 

 

 

 

 

254 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =