اظهارات بازیگر «تسویه حساب» درباره بازی در سینما و تئاتر

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: السا فیروزآذر بازیگری را صرفا ادای کسی را در آوردن و تکرار حالات و تصورات آدم‌های دیگر نمی‌داند.

السا فیروزآذر متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۲ در تهران است. او دانشجوی ارشد رشته ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره است و بازی را از کودکی با فیلم «افسانه آه» آغاز کرد و با فیلم«زن زیادی» ساخته تهمینه میلانی بازیگری را جدی‌تر دنبال کرد.

این بازیگر درباره اولین خاطره کودکی خود گفت: «من خرید قبل از عید را بسیار دوست داشتم، من و خواهرم هردو زمانی که بچه و هم سن و سال بودیم وقتی برای خرید لباس عید می رفتیم و با برادر کوچک‌ترم لباس عیدمان را می‌پوشیدیم بسیار هیجان انگیز بود و ما با یک حال و هوای خاصی مراقب لباس هایمان بودیم و بعد هم عیدی‌هایی که می‌گرفتیم را هزار بار می‌شمردیم که کم نشود و کلی برای عیدی‌هایمان نقشه می‌کشیدیم.»

فیروزآذر در مورد مهم ترین اتفاقی که در سال گذشته برایش افتاده، بیان کرد: «مهم‌ترین اتفاق سال گذشته برای من، این بوده است که برای اولین بار بر صحنه تئاتر رفتم و به طور زنده نمایش اجرا کردم و با تمام خوبی‌ها و ترس‌ها و سختی‌هایش برایم لذت بخش بوده است. علاوه بر این تجربه بازی در یکی دیگر از کارهای تهمینه میلانی بود که نقش متفاوتی را تجربه کردم و این از مهم ترین اتفاقات سال گذشته برای من بود.»

او سپس تعریف خود از بازیگری را این‌طور بیان کرد: «بازیگری از نظر من، صرفا ادای کسی را در آوردن نیست، تصور کردن کسی و تکرار حالات آن نیست، من بر اساس تجربه‌ای که از این حرفه داشتم، تعریفم را بیان می‌کنم. شاید سخت‌ترین قسمت بازیگری جایی باشد که ما ری اکشن نشان بدهیم، در تئاتر صحنه های بسیاری وجود دارد و چیزی به عنوان کات وجود ندارد و باید بصورت مداوم یک حس را در خودت نگه داری که باید هرلحظه آن رو حفظ کنی و ادامه بدهی و واقعا با آن زندگی کنی و حالات واقعی خودت رو به یاد بیاوری.»

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =