خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد A1 ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    19 3
    لطفاپیگیر کسر خدمت های جدید که مطرح شده بشید.تاریخ اجرا شدنس و... تشکر
  • سید اکبر رضوی A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    4 10
    با سلام الان ساختمان ها را با بتن آرمه می سازند .دیوارهای ستون ها جلو آمده و باید مواظب باشیم سرمان به ستون ها نخورده . باید میل گرد ها ی ستون ها به عرض دیوار ها مانند یکی از کشور خارجی اضافه شود و در موقع زلزله همانها مانع خروج هستند و احتمال زخمی شدن افراد زیاد می باشد. الان کلاس های ایجاد شده در ساختمان های جدید دانشگاه محل کارم تقریبا" همین معضل را دارند. بنظر می رسد پیمانکاران و مهندسان بخاطر راحتی و کم هزینه بودن همین عمل را می کنند. فکر نمی کنم هزینه چندانی داشته باشد اما در عوض کسی که در اتاق هست و .. فکرش آرام می باشد. من خودم فرزند دو قلو دارم وقتی خانه یکی از فامیل ها می روم مواظب دو قلو ها هستم که سرشان به ستون هایی به داخل خانه آمدند ، سرشان نخورد. لطفا" موضوع پیگری شود.
  • محسن A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
    5 2
    راستی سالن ورزش ما هم چنین است موقع دویدن باید مواظب باشیم صورتمان به ستون برآمده نخورد. جلوی ساخت و ساز اینجوری گرفته شود. پول مملکت هدر می ریره. بالاخره یک زمانی این هم میره . حاکمیت و دولت خاطره خوبی بخاطر ساخت و ساز در ذهن انسانها بکارد . و بگویند طرح مهندسی دوره فلانی بود.
  • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
    7 2
    در یک سال اخیر 2 مشکل ترافیکی در تهران به علت پلیس راهنمایی و رانندگی ایجاد شده است که باعث مشکلات فراوان برای شهروندان شده است : 1 عدم برخورد با مسافر کش های پلاک شهرستان 2 عدم برخورد با خودرو هایی که در پیاده رو یا مسیر پیاده رو با خودخواهی تمام اقدام به پارک می کنند، لطفا" پیگیری نمایید
  • محسن IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
    15 1
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان خبرآنلاین من به شخصه فقط یک خبرگزاری رو پیگیرم و قبول دارم و آن هم خبرآنلاینه و میدونم که شما عزیزان برای مخاطب خود ارزش قائل هستید. میخواستم ازتون به عنوان یک برادر کوچک تر عاجزانه خواهش کنم در اولین و سریعترین زمان ممکن که خدا میدونه الان برای من چقدر زمان مهمه پیگیر مصوبه کسر از خدمت وظیفه عمومی فرزندان ایثارگران که در قالب برنامه ششم توسعه تصویب و ابلاغ شده باشید. در مورد زمان اجرا و محدودیت های سنی آن با مسئولان ذیربط مصاحبه ایی داشته باشید. با تشکر فروان بنده محسن عطایی فر 27 ساله دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران از شهرستان بهارستان که ان شاالله 2 اردیبهشت اعزام به خدمت سربازی هستم. یا علی مدد
  • جهانبخش A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
    1 0
    باسلام اراضی ملی که دراطراف بعضی از روستاها وجود داره که درحال حاضر درمحدوده طرح هادی روستا قرارگرفته وبا توجه به اینکه بنیاد مسکن پروانه ساختمان صادر کرده وساخت وساز آنرا بلامانع اعلام کرده وحتی وام ساختمان هم داده ولی منابع طبیعی شاکی شده وحکم محکومیت هم گرفته حال تکلیف روستایی بیچاره که با بدبختی وقرض ووام مبادرت به ساخت کرده چیست چرا بین ادارات دولتی هماهنگی لازم وجود نداره وچه کسی جوابگو ی این عدم هماهنگی که برای یک خانواده روستایی ضرری غیرقابل جبران است میباشد.باتشکر از شما..یک روستایی