24آنلاین نوشت: اول بهمن‌ماه سال 92، مأموران پلیس از مرگ مشکوک زن جوان و دختر بچه سه‌ساله‌اش در خیابان زمزم با خبر و در محل حاضر شدند.

اجساد متعلق به زن 24 ساله‌ای به نام پریوش و دختربچه سه ساله‌ای‌ به نام سمیرا بود که به نظر می‌رسید بر اثر پارگی شیلنگ گاز و مسمومیت شدید فوت کرده‌اند. نرگس دوست مقتول که در محل حاضر بود، گفت: شوهر مقتول راننده کامیون است. او ساعتی قبل تماس گرفت و گفت حوالی اهواز است. گفت که چندین‌بار با همسرش تماس گرفته، اما او جواب نمی‌دهد به همین دلیل از من خواست خبری بگیرم. وقتی وارد خانه شدم دیدم مأموران آتش‌نشانی با شکستن در ورودی وارد خانه شده‌بودند و جسد پریوش و دخترش در اتاق خواب افتاده بود.بعد از ثبت حرف‌های زن همسایه و انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد مادر و دختر او بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده‌اند و پارگی شیلنگ گاز نیز عمدی بوده است. به همین دلیل پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد.

در تحقیقات بعدی مأموران پلیس دریافتند شوهر مقتول با زن جوانی به نام شیوا ارتباط دارد. این مرد در جریان تحقیقات گفت: شیوا در کرج زندگی می‌کرد و دنبال کار بود. یکی از دوستانم که با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم شماره او را داد و قرار شد برایش کاری پیدا کنم. بعد از صحبت‌هایی که با هم داشتیم شیوا منزلی اجاره کرد و به تهران آمد. به مرور زمان این تماس‌ها و پیامک‌ها به علاقه بین من و شیوا انجامید و بعدها باعث رابطه بین ما شد.

او  گفت: آن روز هنگام ظهر بعد از خوردن غذا  با ماشینم به سمت اهواز حرکت کردم. بعد از ساعاتی هر چه با منزل تماس گرفتم کسی جواب نداد. نگران شدم و از زن همسایه خواستم به آنها سری بزند و خبری بگیرد تا اینکه شنیدم آنها فوت کرده‌اند. با شنیدن این خبر بلافاصله به خانه برگشتم و متوجه شدم یک میلیون و 500 هزار تومان پول نقدی که در خانه بود به همراه طلاهای همسرم سرقت شده است.

بعد از توضیحات شوهر مقتول زن مورد علاقه او هم مورد بازجویی قرار گرفت و مشخص شد، هر دو مظنون در زمان وقوع قتل تهران نبوده‌اند. بنابراین آنها از اتهام به قتل تبرئه و آزاد شدند.

پس از گذشت چند ماه، مأموران در تحقیقات خود با ردیابی تماس‌های تلفن همراه مقتول دریافتند، او مدتی قبل با مرد جوان 27 ساله‌ای به نام مرتضی در تماس بوده است. بنابراین مرتضی به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و بعد از شناسایی دستگیر شد. متهم در چندین مرحله بازجویی ‌بالاخره لب به اعتراف گشود و توضیح داد: من و مقتول به صورت پیامکی با هم آشنا شدیم و این آشنایی روز به روز بیشتر ‌شد تا اینکه چند ماهی بود با هم ارتباط داشتیم. روز حادثه پریوش با من تماس گرفت و گفت شوهرش به سفر رفته است و در خانه تنهاست. وقتی به آنجا رفتم سمیرا دختر مقتول در اتاق خوابیده بود و من و پریوش با هم صحبت می‌کردیم تا اینکه چند پیامک برایش آمد. وقتی سؤال کردم او از جواب طفره رفت و اجازه نداد گوشی‌اش را ببینم. متهم در مورد قتل گفت: مدتی بود مشکوک شده بودم تا شاید او با مرد دیگری در ارتباط باشد. از آنجایی که به او علاقه و تعصب داشتم درگیر شدیم و از شدت عصبانیت او را با روسری خفه کردم

متهم در توضیح قتل کودک بی‌گناه هم گفت: دختر بچه مقتول که خواب بود از صدای ما بیدار شد و من از ترس او را نیز خفه کردم. پس از کشتن آن دو نفر چاقویی برداشتم و شیلنگ گاز را پاره کردم، سپس مقداری پول نقد و طلاهای مقتول را برداشتم و فرار کردم.

بعد از کامل شدن تحقیقات، مرتضی به اتهام قتل عمد مجرم شناخته شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به زودی متهم پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.

47302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    117 2
    به کجا چنین شتابان ...
  • بی نام A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    137 3
    تعصب یه خاینمردناحسابی اون زن اگرم بافرددبگه ارتباط داشت,یکیش هم توبودی,براچی کشتیش و بچه رو هم ازبین بردی آخه؟؟ ضمنا خود مقتول هم بابیشتر ازیک نفرارتباط داشته ظاهرا,و در آتیش خودش سوخته نه آتیش شوهرش
    • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      168 0
      طرف با زن شوهر دار ارتباط داره و بعد روش تعصب و غیرت هم داره
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    96 11
    نمیگم حقش بود ولی بیگناهم نبوده، تن دادن به اینکارا و مخفی کاری عواقبیم داره که باید منتظرش باشی
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    162 2
    همه با همه در رابطه ان که
  • عباس A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    118 2
    سلام ،بنیانهای اخلاقی برخی از مردم متلاشی شده است وبسوی رفتارهای حیوانی وشیطانی حرکت کرده اند.به چه راحتی ارتباط نامشروع پیدا می کنندبه چه راحتی کانون گرم یک خانواده را متلاشی می کنندو یک کودک را از هست ونیست ساقط می کنند وحق داشتن پدر ومادر و آینده ای پرامید را از او سلب می نمایندوبه چراحتی ومانندآب خوردن ادم می کشندانگار که جوجه گنجشکی را کشته اندو ککشان هم نمی گزد.سالهای سال گفتیم مردم افسرده شده اند،پرخاشگر شده اند،ضریب تحمل شان پایین آمده است وغمگینی در جامعه ما بیداد می کندو.....فکری بکنیدکه این سطح از غمگینی ونبود شادی در جامعه تبعات سنگینی برای خانواده ها وجامعه دارد ولی متاسفانه همه درافکار و آرمانهای خود غرقند و حواسشان به اتفاقاتی که در جامعه می گذرد نیست واگر هم است بی تفاوتند.
    • pardiscity IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      92 5
      عالی بود همه این مشکلات ، ریشه های عمیقی در بطن اقتصاد و وضعیت فعلی جامعه داره ..مردی که از سحر تا نیمه شب کار میکنه و زنی که از نعمت محبت و همدمی با شوهرش محرومه ، مردی که همسرش رو دیر به دیر میبینه و دنبال محبت و عاطفه تو خیابونها و محل کارش میگرده اثر تحریمهای اقتصادی که بعضی ها میگن باعث شکوفایی هم شده اینطوریه دوستان
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    69 1
    چه قتل احمقانه ای
  • مجید IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    173 1
    تو دورانی هستیم که آدم ها برای خیانت نکردن سر هم منت میزارن و خیانت یه مساله عادی شده و قبح این کار زشت از بین رفته
    • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      55 2
      مجید جان نمی دونم چی بگم ولی حقیقتی بسیار تلخ را گفتی احسنت
    • غلامرضا RU ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      39 1
      متاسفانه همینطوره دوره ای شده که نون به نرخ روزخوری خیانت و زشتی و پلیدی یک عامل برای افتخار کردن شده در حالی که صاف و صادق بودن و خوب بودن نشان دهنده ساده لوح بودن و فردین بازی
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    91 0
    قاتل: به او علاقه و تعصب داشتم
  • بی نام A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    135 1
    توی جم تی وی هم اینطوری نیست
    • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      76 5
      ولی فیلمنامه خوبی برای سریال های ترکیه ای میشه
  • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    116 0
    جالبه نسبت به زن شوهردار احساس تعصب داشته
  • مهندس A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    28 2
    اعتماد و همدیگر دوست داشتن تو خانواده باعث حل تمام مشکلات اینچنینی میشه
    • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      44 12
      بابا یه جا بزارید مردم برن نیاز جنسیشون رو بی پروا داد بزنن نصف بیشتو قتل و جتایتها از بین میره
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    49 1
    برای پیامک قتل نمی کنن دروغ میگه
  • سعید مهدوی EU ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    15 30
    شد مثل فیلم های ترکی که در ماهواره اکران می کنند شاهد باورتان نشود که در طول چندین سال که ماهواره در ایران بخش می شود من در طول این سالها حتی 20 دقیقه این برنانه را نگاه نکردم .
  • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    50 3
    من موندم چرا خیلی از زن ها و مردهای ایرانی مخصوصا مردها با چند تا ارتباط ساده با جنس مخالف یهو دل می بازند؟؟
  • اامیر A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    78 1
    جالبه پسر با زن شوهر دار در ارتباط بوده ونگران بود که زنه با شخص دیگری در ارتباط نباشد.ولی در کل هرکسی باشد چشمش در پی ناموس کسان درپی ناموسش افتد نظر بوالهوسان.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    89 0
    عجب قاتل با تعصب و غیرتی نسبت به زن یکی ديگه غیرت داشته که یه موقع با مرد ديگه ای در ارتباط نباشه چه جامعه ای ساختيم
  • بی نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    46 2
    خوش به حال مامانش با اين پسر غيرتيش
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    44 14
    پیامکو بهانه کرده برای فرار از مجازات خواسه زن بدبختو خراب نشون بده اگر پیامکی در کار بود پلیس فتا میفهمید قتل عمد براش نمی بریدن مرتیکه اون بچه بیگناهو چیکار داشتی ؟ شوهری که زن و بچه را ول کنه بره پی هوسبازی خوذش اینم نتیجه زندگیش مقصر اصلی مرد خونه س
  • علیرضا IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    31 0
    انچنان گرم است بازار مکافات عمل چشم بینا گر بود هر روز روزه محشر است
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    31 14
    ايران شده مستند فيلم هاي تركيه اي.هرچي كه توو فيلم نشون ميدن اينجا به واقعيت تبديل ميشه.باور كنيد آسيبي كه اين فيلم هاي تركيه اي كه پر از خيانته از فيلم هاي مستهجن بيشتره.توجه كرديد هممون رو مشغول كردن.عده اي با مواد مخدر.عده اي با شبكه هاي مجازي.ماهواره.