۰ نفر
۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴

‎احمد حکیمی‌پور *

‎اگر امروز کارنامه اصلاح طلبی به گونه ای است که عليرغم وجود نقدها می توان از آن دفاع کرد به این دلیل است که اين جريان همواره براي خواست و رضايت مردم قدم برداشته و با همين رويكرد به حمايت از كسي پرداخته كه منش وي تحقق حقوق شهروندي مردم بوده ؛ در سال 92 علی رغم آنکه کاندیدای اصلاح طلبان در میدان رقابت حضور داشت و با اقبال عمومی نیز رو به رو بود اما خرد جمعی سیاست گذاران این جریان، بر آن شد تا از حسن روحانی حمایت کند ، هر چند كه حزب اراده ملت ايران چند ماه قبل از انتخابات در بهمن ماه سال ٩١ در كنگره سراسري خود به اين جمع بندي رسيده بود.

‎عملکرد دولت یازدهم نشان داد که تصمیم سازان اصلاحات در سال 92 بیراه نرفته اند.

‎اکنون نیز جریان اصلاحات بر آن است تا تداوم دولت تدبیر و امید در دولت دوازدهم را رقم بزند چرا که می داند کارهای نیمه تمام این دولت مي بايست که به دست بانیانش به سرانجام برسد.

ما برای حمایت از دولت یازدهم دو دلیل اساسی داریم. اول آنکه فراموش نکرده ایم که دولت یازدهم در شرایطی مدیریت کشور را به دست گرفت که از اقتصاد جز نمودارهای پر نوسان، از محیط زیست جز دریاچه ها و تالابهای خشک، از میادین بین المللی جز انزوای ما و میدان داری دشمن، و از اخلاق، جز دروغ و ریا بر جای نمانده بود.

‎دلیل دوم آنکه دولت یازدهم در این چهار سال موفق شد به نمودارهای اقتصادی ثبات، به محیط زیست جان دوباره، به نظام اداری سلامت، به بخش خصوصی آزادی عمل، به مردم شادی و امنیت، به دشمنان کشور انزوا و به اخلاق، صداقت و شفافیت ببخشد.

‎توجه ویژه دولت به توسعه استانهای مرزی، تمرکز بر میادین مشترک نفت و گاز، عبور از تحریم ها و باز نمودن فضای بین الملل، ایجاد سالیانه بیش از 600 هزار شغل، ایجاد پوشش بیمه ای برای 10 میلیون ایرانی که فاقد بیمه بوده اند تنها بخشی از کارنامه دولت یازدهم است.

اگر چه بخشهایی از عملکرد مورد نقد جریان اصلاح طلبی است اما در مجموع می توان دولت یازدهم را دولتی موفق دانست. از این رو بر این باوریم که حسن روحانی شایسته تشکیل کابینه دولت دوازدهم است و از او حمایت کامل خواهیم کرد.

‎به امید ایرانی سربلند و ریشه کن شدن فقر، فساد و تبعیض در دولت دوازدهم، همه پای صندوق رای خواهیم رفت و بار دیگر بذر امید را به سرپنجه تدبیر خواهیم کاشت.

* عضو شورای شهر و ‎دبيركل حزب اراده ملت ايران

۴۷۴۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =