قالیباف امروز برای سومین بار خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدباقرقالیباف بعد از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران با عرض تسلیت به خاطر سیل آذربایجان شرقی گفت: در یک فرصت مناسب در کنفرانس خبری مطالبی که مورد نظر خبرنگاران است در خدمت آنها خواهم بود امروز فقط چند نکته ای را عرض می کنم.

وی افزود: مردم شریف ایران اردیبشهت 96 زمانی برای انتخاب واقعی است چون تصمیم مهمی برای امروز و آینده فرزندان خود بگیریم. یا رئیس جمهور فعلی همین وضع را ادامه می دهد یا وضع موجود تغییر ی می‌کند.

وی افزود: برای کسب رأی وعده 100 روزه می دهد اما بعد از 4 سال . من نگفتم نتیجه همین بی عملی و بی‌صداقتی است. آقای روحانی از بهتر شدن وضع اقتصادی می‌گوید اگر از اتاق خود بیرون برود از واقعیت‌های جامعه تصویر دقیقتری پیدا می کند.و روشن می شود که فقط 4 درصد جامعه از وضع موجود رضایت دارند.

وی گفت: اقشار مختلف از اینکه گارگاه های مختلف به دلایل مختلف تعطیل یا کاهش نیرو می دهند نگرانند. پدران برای آنکه از عهده مخارج خانواده برایند ساعت ها کار می کنند.

قالیباف گفت: اگر آقایِ روحانی میانِ مردم بودند، به جای اینکه با «آمارهایِ کاغذی» از وضعیتِ خوبِ اقتصادی سخن بگویند، با گوش های خود می شنیدند که مردم می پرسند: چقدر شعار!؟ چقدر وعده!؟ و چقدر حرف!؟ آقایِ روحانی از بهتر شدنِ وضعیتِ اقتصادی می گویند، اما اگر ایشان پای خود را از درون اتاق شان بیرون بگذارند و میانِ مردم بروند، از واقعیت های ملموسِ دَرونِ جامعه، تصویر دقیق تری پیدا می کنند

وی گفت: وضعِ موجود، نتیجه حاکم شدنِ مدیریتی است که برداشت دقیقی از واقعیت های اجرایی کشور نداشته و ندارد، لذا برای کسبِ رای، وعده 100 روزه می دهد و بعد از 4 سال حرف و بی عملی، مجبور به بی صداقتی می شود و آن وعده را انکار می کنند

وی گفت: پاسخ من به دغدغه شما این است که قالیباف این حرف ها را می زند شما او را می شناسید می توانید به او اعتماد کنید چون وسط میدان عمل بوده است و برنامه علمیاتی و متکی بر ظرفیت های بزرگ داخلی دارد. تیمی توانمند پرانرژی با ترکیبی از جوانی و تجربه و روحیه جهادی را مسئول امور اجرایی می کند.

شهردار تهران گفت: می گوید قالیباف حرف بزن، حرفی بزن که بتوانی عمل کنی. سابقه قالیباف نشان داده که همیشه متعهد به وعده هایش بوده است. امروز 26 فروردین 1396 من محمدباقر قالیباف متعهد می شوم و با توکل خدا و به پشتوانه شما دولت مردم را تشکیل دهم و در یک دوره 4 ساله با انقلابی اقتصادی درآمد کشور را به 2.5 برابر افزایش دهم. 5 میلیون شغل ایجاد کنم. نظام مالیاتی را به نفع 96 درصد مردم تغییر دهم. از همه مهمتر برنامه مدون و دقیق برای حل مشکلات فوری اقشار کم درآمد اجرا کنم. به عمل کار برآید به سخنرانی نیست.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 30
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    تو خوبی
  • بی نام A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    خوبه روحانی خودش گفت که این وعده 100 ورزه دروغی بود که از سوی مخالفانش داده می شد. ولی دیگه اینا هم مخالفانش هستن خوب
  • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    آقای قالیباف فکر می کنه هر چی تندتر و غیر منصفانه تر حرف بزنه رایش بیشتر میشه.اینجوری نیست برادر. مردم شما رو دیگه بعد از چند بار کاندیداتوری خوب شناختن.
    • بی نام RO ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
      0 0
      اشتباه منفی دادم
  • بی نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    حاج باقر. نازنینی تو ولی در حد خویش/ همون شهرداری رو بچسب بیخیال ریاست جمهوری شو
  • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    کسی پات نمی ایسته آقای قالیباف. بکش کنار.
  • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    قالیباف امد تا بکه تا 3 نشه بازی نشه. هه هه هه
  • بی نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    آقای شهردار ف احمدی نژاد با فحش دادن به این و اون به جایی رسیده که الان هیچکس دوستش نداره. راه رفته رو تجربه نکن
  • بی نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    آقای قالیباف قراره برای معاون اولی رییسی بیاد. ترسم به گندمش نرسی سردار
  • بي نام ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    شما نظر سنجي كرديد كه امار ميديد مديريت خودتو يادت بياد ساختمان پلاسكو
  • رضا مختاری IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    حرکت گاز انبری قالیباف شروع شد. هوراااااااااا
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    قالیباف هرچی که به روحانی بد بگه به نفعش کار کرده
  • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    239 7
    آقای قالیباف به جای این حرفا بگو خوتنه هایی که به مدیرانت دادی چی شد؟
  • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    قالیباف تو نورچشم مایی
  • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    دکترخلبان جان. تو هم پات رو از گلیمت بیرون نذار
  • با نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    207 8
    مدیریت شما رو هم مردم در حادثه پلاسکو دیدند. تماس اتش نشانهای گیر افتاده و درجه حرارت فلز مذاب یادتونه؟ شما خودتون مجرم هستید. فرا فکنی بسه.فقط کلی گویی میکنید.
  • اصالتا طرقبه ای IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    3 2
    اقای قالیباف. چهار سال قبل تو شهر خودت طرقبه تو مسجد سخنرانی انتخاباتی داشتی کسی نیومده بود. بچه های ستادت هی زنگ می زدن به فک و فامیلا که اگه دور و بر هستید بیایید مجلس رو پر کنید. شما که سخنرانی می کردی و یادت نیست اما ما یادمونه. به نظرت همشهریای خودت چرا بهت رای ندادن؟ چرا به روحانی رای دادن؟
  • سها A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    4 5
    تخریب گران بدانند روحانی تنها نیست. رو چه حسابی گفتند 4 درصد مردم رضایت دارند؟؟؟؟؟ انشاالله با انتخاب روحانی نشون میدیم چند درصد راضی هستیم.
  • بی نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    2 1
    گويا تهران براي خرابكاري كوچك است و نقشه دارن براي كل كشور
  • من A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    9 26
    خبر انلاین کاری نکن پته ات را روی اب بریزم باز که زدی تو خط خجالت بکش . بزار خود مردم انتخاب کنند. چه اقای روحانی ریاست محترم جمهوری چه اقای دکتر قالیباف شهردار محترم و چه اقای ایت اله رئیسی و چه برادر سردار احمدی نژاد خادم امام زمان هر کدام را باید ملت شریف ایران انتخاب بکنند. هر کسی رییس جمهور بشود اطاعت از وی بر همه ما واجب شرعی و قانونی است و نیازی به این دغل کاری هایی که قرار است به دستور اربابنت انجام بدهی لازم نیست. در عرض 2 ثانیه دونه دونه بیت کوئین هات را افشا می کنیم . تا الان هم به حرمت صبر اخرالزمانی سردار احمدی نژاد و سعه صدر جناب روحانی و دیگران کاری باهات نداشتیم .
    • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
      2 4
      جمع کن کن بابا کاسه کوزه تهدیدتو،اطاعت شرعی قانونی،حسینی نشدیم که بندگی تو و امثال تو رو بکنیم.
    • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
      2 2
      هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن،برو هر...میخوای بکن
  • بی نام A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    17 5
    امکان ندارد نظر ملت تغییر کند شما ازدور قبلی هم کمتر رای میاورید.اصلا اگر وضعیت اقتصادی هم زیاد خوب نباشد مردم به تفکر شما رای نمیدهند
  • سیا A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    16 6
    آقای مدیر گازانبری شما هم مثل احمد توکلی و محسن رضایی و .. هرگز به معاونت دولت هم نمیرسی چه برسه به ریاست دولت. انسان های محترمی بودن مثل مرحوم زواره ای اگه املای اسمشو درست نوشته باشم که این آرزورا بگور بردن.اما آنها محترم و آزاده بودن فرق آنان باشما در این بود.
  • عماد قویدل DE ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    20 8
    شرممان باد ازین مسلمانی...واقعا قدرت چقدر مهم است که چشم بر حقایق ببندیم؟ شرممان باد ازین نیروهای مدعی انقلابی
  • سعید IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    23 6
    حتما شما بهتری نکاتی جهت یادآوری: آقای قالیباف، هنوز مردم تهران نتوانستند خسارتهای خودروهای خود راجلوبندی و ترکیدن لاستیک و کج شدن رینگ و... بابت وضعیت فاجعه بار آسفالت خیابان ها و بزرگراه های شهر در فصل زمستان جبران کنند آقای قالیباف مردم تهران هنوز نمیدانند پس از فوت نزدیکانشان، عزادار عزیزانشان باشند یا نگران مهمانانشان در بهشت زهرا که مبادا در جریان مراسم به داخل یکی از قبور من دراوردی سه طبقه شهرداری سقوط کنند یا تا ساق پا در گل فرو بروند، هزینه های گزاف به کنار آقای قالیباف در مبارزه با مگس های سفید، آلودگی هوا و ترافیک تهران چه کرده اید؟؟؟ راستی به قول آقای روحانی از حمله گاز انبری به دانشجویان چه خبر؟؟؟ باز هم هست بگم بگم؟؟؟؟ لطفا چاپ کنید
  • حامد IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    4 2
    آقای قلیباف عزیز روحانی هرچه باشد دزد نیست شما حالا برو پرونده املاک نجومی را حل کن که اگر به ریال محاسبه کنی چند برابر بیش از مبلغی است که همکار شما دزدید بعد به فکر ملت ایران باشد . من از حال به شما و کل اصولگرایان نه می گویم .
  • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    7 3
    شما در اداره یک شهر افتضاح بارآوردی حالا با چه رویی اداره مملکت را طلب میکنی؟ چرا اینقدر طلبکارید از این جامعه؟ چرا اینقدر حرص قدرت و ثروت دارید؟ برگرد همان شهر خودت مشهد اگر هنری داری برای همشهریات بگذار دست از مردم بردار آقای سردار
  • مازی EU ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    7 5
    آقای قالیباف برنامه عملیاتی شما رو توی شهرداری دیدیم که کتک زدن و هتک حرمت دستفروشان و برگردوندن گاری لبو فروشا بوده و چشم پوشی از زمین خواری گردن کلفتها و تراکم فروشی . حتی به کوه های تهران هم رحم نکردین همه رو فروختین.. داداچ برو این دام بر مرغ دگر نه.. یه جایی بگو کسی نشناستت
  • شایان A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    8 6
    درود بر مدیر جهادی آقای قالیباف خدمت های بیشماری به تهران انجام داده خیلی ازطرح هایی که اجراشد بی ارتی اتوبان امام علی طرحهای زیباسازی شهری فضای سبز ولی کلی کارگاه های اشتغال آفرینی مطمئنن اگه ایشون رییس جمهور بشه خیلی طرح های خوبی میتونه اجراکنه ایشون همیشه عمل کرده مثلا آقای روحانی چه گلی به سراین مملکت زد فقط یه مورد بهداشت ودرمانش خوب بود که اونم نصفه نیمه ول کرد