کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربران در این صفحه مشکلات خود را اعلام  کرده اند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

شهری

- اتو بان تبريز ميانه و ميانه زنجان وضعيت بدي دارد

- در مورد تابلوهاي روان تبليغاتي مغازه ها و شركت ها كه بطور مداوم در ساعات شب حتي در ساعات بعد از كسب و كار كه مردم به استراحت مي پردازند بطور مرتب روشن خاموش مي شوند قانوني وجود ندارد؟ الودگي نوري كه اينها ايجاد مي كنند مانع از خواب و استراحت مردم است.

- زمان اجرایی شدن طرح بخشودگی جرایم دو برابری رانندگی در سال 96 چه زمانی خواهد بود؟

- باسلام چهارراه آزادی بهبودی نیازمند پل عابر است شهرداری 2تاپل زده اما فاصله آنها تاسربهبودی زیاداست حالاهم می گویند طبق آئین نامه پل جدید نمی توانیم بزنیم اولا این آئین نامه که وحی منزل نیست محصول فکر کسانی است که برای مردم این منطقه مشکل ایجادکرده اند ثانیا آیا مردم باید تاوان اشتباهات مهندسی غلط شهرداری رادرعدم نصب پلها درمحل مناسب خود را بدهند.

- با درود خیابانهای منطقی 4 اهواز خط کشی طولی وسط جاده را ندارند و مقدار کمی از آنها جدیداً خط کشی شده اند که کاملاً ناکافی است.

- خواهشمندیم در صورت امکان نکته های زیر را پیگیری کنید. 1 در شهر شیراز و شاید اکثر نقاط ایران در بیشتر خیابان ها خط‌کشی خیابان ها کمرنگ و یا پیدا نیست که نیاز به پیگیری دارد. 2 راهنمایی و رانندگی نیاز به کمک به یادگیری صحیح رانندگی و تایید بر ورودی و خروجی فلکه است. اکثر رانندگی اطلاعی از اینکه نیاز به توقف قبل از ورود به فلکه رو ندارند یادگیری، کنترل و اطلاع رسانی جمعی نیاز است.

2

اقتصاد

- وضعیت معیشتی بازنشستگان زیر 3میلیون بسیار بد است ؛ به ویژه در آستانه ی ازدواج فرزندان و هجوم نوه ها و عروس و داماد و برخی اقوام شان واقعا انسان را شرمنده می کند . پس این همسان سازی چی شد ؟

- از رئیس قوه ی مجریه جناب دکتر روحانی تقاضا دارد دستور لازم را جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان صادر فرمایند .

3

نظام وظیفه

قانون خرید خدمت فرزاندان ایثارگران را که در بودجه 96 آمده و حتی به تایید شورای محترم نگهبان رسید و حتی دولت هم ابلاغ کرده و لی متاسفانه حتی 1 نفر از مسئولین ستاد کل یا نظام وظیفه موضع شفافی نگرفتن و هیچ گونه پاسخی نمی دهند ، را از مسئولین مربوطه پیگیری کنید و صحت و سقم قوانین رو را جویا شوید . با تشکر


46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =