ایسنا نوشت: یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری احتمالا فقط حسن روحانی از بین اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در صحنه رقابت باقی می‌ماند.

محمد کاظمی اظهار کرد: به نظر من ترکیب کاندیداهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان ترکیب خوب و مناسبی است و همه نحله‌ها و گروه‌های فکری فعال در جامعه را شامل می‌شود.

وی افزود: اینکه آیا تمامی شش کاندیدا تا پایان در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری باقی می‌مانند یا خیر بستگی به شرایط یکی دو هفته آینده و وضعیت آرای آنها دارد. 

نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد از طیف اصلاح‌طلب و اعتدالی تنها آقای روحانی در صحنه رقابت باقی بماند اما روشن نیست که در بین اصولگرایان چه شرایطی خواهد بود زیرا آنها در جمنا هم به نتیجه قطعی نرسیدند و ممکن است نتوانند به توافق برسند که در این صورت همه آنها تا پایان در عرصه رقابت باقی خواهند ماند.

کاظمی یادآور شد: همه تریبون‌داران، مطبوعات و صداوسیما باید تلاش کنند فضای انتخابات را گرم کنند البته با شروع تبلیغات انتخاباتی، حضور کاندیداها در صداوسیما و پخش مناظره‌های تلویزیونی فضا قدری گرم‌تر خواهد شد.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پایان از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواست نسبت به رعایت اخلاق، انصاف، عدالت و کرامت انسانی در جریان رقابت‌های انتخاباتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

همچنین تسنیم نوشت؛

سید مصطفی هاشمی طبا کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌جمهوری ضمن تقدیر از شورای نگهبان به دلیل احراز صلاحیتش، گفت: برنامه‌هایم را به زودی به اطلاع مردم خواهم گذاشت و در آینده نزدیک نشست خبری برگزار خواهم کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره برخی فشارها به او برای کناره‌گیری به نفع حسن روحانی یا اسحاق جهانگیری گفت: من کاری با کسی ندارم و به نفع آقایان روحانی و جهانگیری یا دیگر کاندیدا کنار نخواهم رفت.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =