۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره شگرد تبلیغاتی‌اش برای انتخابات ریاست‌جمهوری توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف در راه استودیوی گفت و گوی ویژه خبری به چند سوال خبرنگار صداوسیما پاسخ داد و با تاکید بر اینکه امشب می خواهد حرف دل مردم را بزند، درباره اینکه برای برنامه‌هایش چند ساعت کار کارشناسی کرده است، اظهار کرد: آیا منظورتان این است که چقدر در اتاق نشستم و کار کردم، باید بگویم که من فکر می‌کنم دو جور باید عمل کرد. ابتدا مسئولان باید حرف مردم را بشنوند؛ من هم در تهران و هم در مناطق محروم حرف این قشر را شنیده ام. من سالی دو نوبت به مناطق محروم رفته ام. همچنین در گام بعد باید با کارشناسان صحبت کرد. جلسات زیادی هم با کارشناسان برگزار کرده‎ام.
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره شگرد تبلیغاتی‌اش، اظهار کرد:‌ اصل من صداقت است. فکر می کنم باید خیلی صادقانه با مردم سخن بگوییم و بتوانیم سابقه خود را به مردم معرفی کنم.
قالیباف ادامه داد:‌ من منکر برنامه ریزی در حوزه تبلیغات نیستم اما آنچه مهم است صداقت است. باید متعهد شویم قول و قراری که با مردم می گذاریم را اجرا می کنیم.
او تاکید کرد: نیازمند تغییر اساسی در مدیریت کشور هستیم. چون شرایط برای مردم مناسب نیست. باید به نفع مردم کار کنیم. می خواهم با تجربه کاری که دارم تغییر را به وجود آورم تا برای هر ایرانی گام برداریم.

27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =