در ۱۳ اردیبهشت ماه، بیشترین بازدید اخبار درباره اظهارات انتخاباتی دیشب اسحاق جهانگیری در برنامه شبکه یک بود.

در سرویس سیاسی کنایه دیشب جهانگیری به دولت قبل با یادآوری اداره کشور با ۱ میلیارد دلار در دوره جنگ خریداران زیادی داشت. پس از آن نقل قولی از رئیسی پربازدید بود که گفت: از حق خودم گذشتم اما از حق امام رضا نمی‌توانم بگذرم. در عرصه مطبوعات حزبی هم خبر رسید روزنامه قالیباف، به لاریجانی هم پریده. ظاهرا هیچ کس بی نصیب نماند.

در سرویس اقتصادی این خبر خوش عنوان شد که وام مسکن ۱۰۰ میلیون تومان شده. همچنین خبر پربازدید دیگر حاکی از این است که عصر خودروهای چینی در ایران به پایان رسید. در این سرویس عسگر اولادی هم از نامزدهای افراطیون پرسید: از کجا می‌خواهند یارانه را سه برابر کنند؟

در سرویس فرهنگ و هنر عنوان شد  که بالاخره نام «شماعی‌زاده» به «سماعی‌زاده» تغییر کرد. یک هنرمند هم به نامزد افراطیون طعنه زد: با لغو هر کنسرت، مردم «کوزی گونی» می‌بینند. مناظره آنلاین در کافه خبر هم بسیار پربازدید بود. در این مناظره ده‌نمکی گفت:‌ هیچ‌وقت از جایی بودجه نگرفتم و انتقاد عسگرپور از ایجاد فضای خودی و غیرخودی هم در پاسخ به او، عنوان شد.

ماجراهای آقای شهردار در تهران، پربازدیدترین اخبار سرویس اجتماعی را تشکیل می داد. این ماجراها از مدیریت گران تهران تا نامه زنجانی به‌ قالیباف ادامه داشت. همچنین مشخص شد 30 میلیاردتومان خرج کردند که از زباله برق تولیدکنند، برق که نگرفتند هیچ،آب آشامیدنی را هم زهر کردند. یک عضو شورای شهر تهران هم افشا کرد: شهرداری با همان ۴درصد مدنظر قالیباف تعامل می‌کند

در سرویس بین الملل مهم بود مخاطبان بدانند چرا حماس تن به عقب نشینی داد؟ همچنین در این سرویس هشدار کلینتون به ترامپ درباره کره‌شمالی بازدید زیادی داشت. رایزنی‌هایی درباره  بازگشت اوباما به عرصه سیاست هم پربازدید بود.

در سرویس فناوری اطلاعات هم عنوان شد نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تحت پوشش نسل ۴.۵ همراه اول قرار گرفته است.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =