1-روزی که آقای رئیسی کاندیدا شد، بیانیه داد که "فارغ از گروه‌بندی‌های سیاسی رایج و صرفاً با تاکید بر رعایت قانون، اخلاق، انصاف، صداقت با مردم و پرهیز از جنجال و سوءاستفاده از مقدسات و بیت‌المال در رقابت انتخاباتی خواهد بود"

2-در بیانیه رئیسی آنچه بود ادب بود، اخلاق بود، متانت بود، برخورد خوش بود، زبان نرم بود،... . خدا وکیلی اینها هیچکدامش شبیه نبود به ما اصولگراها که مدتهاست ادب و اخلاق را بوسیده‌ایم و گذاشته‌ایم روی طاقچه.

3- اما آقای رئیسی باقی نماند بر شیوه ای که بود و می نمود. او حالا دیگر  زبانش ملایم نیست.بیانش آرام نیست. گاهی به طعنه باز می شود . گاهی به سمت نیش و کنایه می رود. اخلاق دارد در تبلیغاتش کمرنگ می شود، انصاف دارد خداحافظی می کند، "تعریف از خود" ها زیاد می شود و ...

4- اگر می خواستیم رئیسی این باشد ، خب نمونه کامل و پیشرفته اش را در قامت یک نامزد دیگر داریم می بینیم. صبح و ظهر و شب قبل از غذا و بعد از غذا سیلی از بی اخلاقی ها را روانه جوی انتخابات می کند.اگر خاطرخواه چنان شیوه ای باشیم که اصل جنس در جای دیگری موجود است.

5-  تقریبا می شود فهمید رفتار آقای رئیسی برگرفته از توصیه های یکی از افراد "نادر"! است که پیشینه اش بدزبانی است، اما حیف که رئیس متواضع و متین و خوش بیان و آرام آستان قدس، به سرعت دارد می شود، مثل بعضی از ما اصولگراها!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661499

برچسب‌ها