۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از سوی شورای صنفی پروانه ساخت تایید شده و این فیلم به این طریق صورت رسمی تولید خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «به وقت شام» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با محوریت مسائل منطقه و تهدیدات تکفیری در ایران و سوریه جلوی دوربین می رود. 

تاکنون حضور بازیگرانی همچون هادی حجازی فر و بابک حمیدیان در پروژه جدید حاتمی کیا قطعی شده و به گفته سازندگان اکثر بازیگران از کشور سوریه انتخاب شده اند.

همچنین محمود کلاری فیلمبردار مطرح سینما مدیر فیلمبرداری این پروژه بوده و محمد خزاعی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

«به وقت شام» بنابر اخبار منتشر شده از سوی گروه سازنده از نیمه خرداد ماه فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    3 1
    راستی قطر به شما برای ساخت این فیلم کمک نکرد چون ادعا میکنن خواهر شاه قطر سرمایه گذاری تو فیلمها را دوست داره اما کدوم فیلمها ؟خوب مشخصه اونایی که در جهت منافعشون باشه برای تخریب چهره ایران در جهان برای اینکار حاضرن هرکاری هم بکنن تا فیلمشون اسکار بگیره تا بهتر دیده بشه اسکاری ها هم خجالت نمیکشن که دو یا حتی سه بار پشت سرهم هم به این نمایش ها جایزه بدن چون هزینه همه دم و دستگاهشون از قبل دریافت این دلارهای باد اورده جور میشه پس پیش به سوی دریافت خرسها و نخلها و اوس کار با تخریب چهره کشور در جهان ایندگان در موردتان قضاوت خواهندکردزباله دان تاریخ منتظرشماست