وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم انتخابات در دور اول با رای بالای 50 درصد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اظهار کرد: به نظر من قطعا فردای انتخابات آقای روحانی بالای 50 درصد رای خواهد داشت.  در دور اول نتیجه انتخابات مشخص خواهد شد. معتقدم انتخابات به دور دوم کشیده نمی شود.

اهم اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به نقل از خبرگزاری‌ها در ادامه بخوانید؛

*{با اشاره به تخریب هایی که برخی از کاندیداها علیه سایر کاندیداها انجام می دهند} اگر هر کدام از کاندیداها اطلاعاتی بخواهند قطعا ما در اختیارشان خواهیم گذاشت. ما معمولا به حریم خصوصی افراد وارد نمی شویم اما براي اطلاعات کلی همراهی شان می کنیم.

*کمیته تبليغات می تواند تخلفات نامزدها را بررسي کند. قوه قضائیه هم با تعیین مصادیق مجرمانه پیگیری های لازم را مي‎تواند انجام دهد.

نعمت‌زاده: منتظر مشارکت بالای 60 درصد مردم در انتخابات هستیم

محمدرضا نعمت زاده هم در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اظهار کرد: به خاطر دارم در سال 92 که دست اندرکار انتخابات بودیم و در ستاد آقای روحانی مشغول بودیم، عده ای گمانه زنی می کردند که انتخابات به دور دوم می رسد، اما ما می دانستیم که در همان دور اول پیروز خواهیم شد. امسال هم همینطور است. عده ای گمانه زنی می کنند که انتخابات به دور دوم می رسد اما چنین نخواهد شد.

اهم اظهارات وزیر صنعت را بخوانید؛

*برداشت افراد و گمانه زنی ها می تواند متفاوت باشد. آنچه که مهم است تدبیر و خواست ملت بزرگ ما است و امیدواریم همه به صحنه بیایند. مقام معظم رهبری خود آقای رئیس جمهور و همه بزرگان نظام بر ضرورت حضور و فعالیت مردم در پای صندوق های رای و انتخابات تاکید داشتند.

*بعضی ها استدلال می آورند که ریاست جمهوری دو دوره ای خواهد بود پس لازم نیست که در چهار ساله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم. من برداشتم غیر از این است. معتقدم که مردم باید در دور دوم هم فعالانه شرکت کنند امیدواریم بالای 65 تا 70 درصد مشارکت انتخاباتی داشته باشیم.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    25 1
    انشاالله کار را در همان دور اول یکسره خواهیم کرد. همه امیدوارند.
  • حمید A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    7 0
    فقط روحانی