حامی از حضور مهدی احمدی به عنوان خواننده مهمان و خواندن قطعاتی مثل «احساس» با شعر زهرا عاملی در کنسرت ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت‌اش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حامی در مورد قطعاتی که در کنسرت 24 و 25 اردیبهشت در تالار وحدت اجرا خواهد کرد گفت:  «خاطره‌سازی در کنسرت برای مردم مهم است. متاسفم که اکثر کنسرت‌هایی که این روزها برگزار می‌شود به جایی شبیه مجلس عروسی و نهایتا کلاب تبدیل شده است اما کنسرت‌های من به رسم کنسرت‌های فاخر و موسیقی دهه پنجاه همچنان محلی است برای خاطره‌سازی و دوست دارم قطعاتی را اجرا کنم که مردم با آن‌ها خاطره دارند. اجرای این قطعات همواره برای من خوشایند است.»

این خواننده موسیقی پاپ ادامه داد: «از سوی دیگر قطعا کسانی هستند که در کنسرت‌های قبلی من هم حضور داشته‌اند و موظفم به فکر آن‌ها و ایجاد تنوع برایشان باشم و دوست دارم این طرفداران پر و پا قرصم را با ایجاد تغییراتی در هر کنسرت هیجان‌زده کنم. به همین دلیل در هر کنسرت تغییراتی ایجاد کنم.»

او در مورد تغییرات کنسرت 24 و 25 اردیبهشتش توضیح داد: «در کنسرت‌های قبلی قطعاتی مانند «ماهی دلتنگ» را اجرا می‌کردم که به مرور کنارشان گذاشتم و قطعات جدیدی را اضافه کردم که به عنوان تک‌آهنگ منتشر شده بودند مانند «زمستون» یا «از تو هیچ وقت نمی‌رنجم» یا «شوق تنهایی».

حامی افزود: «در کنسرت 24 و 25 اردیبهشت تعدادی از قطعاتی که اجرا خواهم کرد قرار است در آینده منتشر شوند مانند «احساس» با شعر زهرا عاملی که به خاطر کدورتی که بین‌مان وجود داشت چند سالی به سراغ آثارش نرفتم اما خوشبختانه این کدورت الان برطرف شده است. هوادارانم این قطعه را بسیار دوست دارند و سال‌هاست که از من می‌خواهند آن را در کنسرت‌هایم بخوانم.»

خواننده آلبوم «یه لحظه عاشق شو» تصریح کرد: «قطعه دیگر «کوچ» است که جایگزین «سفر» شده است. این دو قطعه از ساخته‌های بابک زرین و مربوط به سریال «مردان کوچک» هستند. به جز این‌ها دو سه قطعه دیگر هم خواهیم داشت و در کنار آن گزیده‌ای از چند قطعه که به یکدیگر چسبانده‌ایم و در کنار پیانوی رضا تاجبخش اجرا خواهد شد.»

حامی در ادامه گفت: «اگر مشکلی پیش نیاید یکی از اساتید آواز و خوانندگان کلاسیک که چندان کار پاپ نمی‌کند هم روی صحنه خواهد آمد؛ مهدی محمدی که قطعه هشتم کنسرت را که یکی از آثار خودش است اجرا خواهد کرد. او در کنسرت 24 و 25 خواننده مهمان ما خواهد بود و فکر می‌کنم در آینده هم فعالیت‌های مشترک دیگری با هم خواهیم داشت.»

او در مورد عوامل کنسرتش هم گفت: «دیگر عوامل این کنسرت عبارتند از محمدرضا عقیلی (تنظیم کننده قطعات)، رضا تاجبخش (سرپرست و نوازنده پیانو)، رضا لعمانی (نوازنده گیتار) و علیرضا میرآقا (نوازنده پرکاشن و ترومپت). چهار نوازنده ویلن خواهم داشت و نوازنده درام و باسم را نسبت به اجرای قبلی عوض کرده‌ام و نوازندگانی که با آن‌ها روی صحنه می‌روم دومین باری است که در کنار من قرار می‌گیرند.»

او در پایان گفت: «این بار قرار بود سازبندی‌ام را عوض کنم و به سمت سازهای بادی و برنجی بروم که فرصت نشد و امیدوارم بتوانم در کنسرت‌های بعدی این کار را انجام دهم. در مجموع تغییر آن چنانی در سازبندی ندارم اما نوازنده‌هایم عوض شده‌اند.»    

مشروح گفت‌و‌گوی حامی در کافه خبر به زودی منتشر خواهد شد. عکس‌های حامی در کافه خبر را می‌توانید اینجا ببینید.  

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =