تخفیف ویژه در نمایشگاه کتاب به مناسبت نیمه شعبان

ایرنا نوشت: شرکت ویژه نشر از امروز تا پایان سی‌امین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران به همه افراد حقوقی و حقیقی ۱۰ درصد تخفیف ویژه نیمه ‌شعبان اهدا می‌کند.

به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت امام عصر(عج) شرکت ویژه نشر از امروز (پنجشنبه 21 اردیبهشت) تا شنبه 23 اردیبهشت، به کلیه افراد حقوقی و حقیقی 10 درصد تخفیف علاوه بر تخفیف ‌های قبلی اهدا می ‌کند.

این شرکت که نماینده ناشران بزرگی همچون Routledge ،Brill و ... است، بیش از 10 هزار عنوان کتاب در کلیه موضوعات علوم انسانی، هنر و معماری را در نمایشگاه عرضه کرده است.

کتاب های عرضه شده چاپ 2017 و قبل از آن است که از 10 تا 70 درصد تخفیف برخوردارند و به مناسبت میلاد امام عصر(عج) 10 درصد تخفیف بیشتر نیز اعمال می‌شود.

غرفه لاتین این شرکت در سالن E2 غرفه و غرفه عربی در سالن E4 غرفه 78 قرار دارد. غرفه کتاب‌های فارسی هم در بخش ناشران عمومی، سالن A3، راهرو4 واقع شده است.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. ساعت بازدید از نمایشگاه از 10 تا 20 تعیین شده است.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =