۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

ایلنا نوشت: برنامه حجت‌الاسلام حسن روحانی برای دولت دوازدهم با عنوان آزادی، امنیت؛ آرامش و پیشرفت منتشر شد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی که امشب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو حاضر شده بود، در تشریح دیدگاه‌های اقتصادی خود از تدوین و انتشار برنامه‌هایش برای دولت دوازدهم خبر با عنوان آزادی، امنیت؛ آرامش و پیشرفت خبر داد و از سایر نامزدها نیز خواست تا با انتشار برنامه‌های خود فرصت تصمیم‌گیری برای مردم را بوجود آورند.

در مقدمه برنامه حسن روحانی آمده است: جامعه ایرانی ترکیبی از اقوام، ادیان، مذاهب و گروه‌هایی با تفکرات و سلیقه‌های‌ متفاوت است. زنان و مردان ما به یک شیوه زندگی نمی‌کنند. همه برداشت یکسانی از فرهنگ و هنر و سبک زندگی ندارند. این تفاوت و تنوع را باید به رسمیت شناخت. اقوام ما همواره ایرانی بوده‌اند و در چارچوب این سرزمین زیسته‌اند و برای حفظ آن تلاش کرده‌اند. کردها، بلوچ‌ها، عرب‌ها، ترک‌ها، لرها، ترکمن‌ها و سایر اقوام پاره تن ایران هستند. اقوام حق دارند از برخی کاستی‌ها ناراضی باشند. روند توسعه کشور به گونه‌ای بوده که توسعه در مرکز کشور ایجاد شده و استان‌های مرزی کم‌بهره مانده‌اند. توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی متوازن و عادلانه باید در همه کشور محقق شود و گروه‌هایی که تاکنون کمتر برخوردار بوده‌اند باید بهره‌مندتر شوند.


برای مطالعه برنامه حجت‌الاسلام حسن روحانی اینجا کلیک کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    16 5
    متشکرم انشاا...رای بیاره و عملیاتی بشه
  • سید محسن A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    1 0
    در بخش کارنامه فرهنگ این دولت، دو معاونت هتری و سینمایی فرصت سوزی کردند. نمره شان بین ده تا دوازده است. دو معاونت مطبوعاتی و فرهنگی نمره شان شانزده از بیست است.
  • محمدرضا A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    1 7
    کی راهشون داده که رفتن بالا نشستن
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    1 5
    برنامه ای ندیدیم صرفا بیان ناقص مشکلات بود