برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی کشور

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور اختتامیه دوازدهمین جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی کشور در بابلسر برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران، اختتامیه دوازدهمین جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی کشور با حضور فرزار حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور ، دکتر سید سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران ، قلندری معاون توانبخشی بهزیستی مازندران و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

فرزاد حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه این اختتامیه با اشاره به اینکه در چند سال گذشته این جشنواره به فراموشی سپرده شد گفت : خوشبختانه در دولت تدبیر و امید با همکاری مسئولان این سازمان برنامه ریزی های ویژه ای برای چنین جشنواره های انجام شد.

وی اظهار داشت : ورزش یکی از راههایی است که افراد معلول با حضور در این جشنواره ها سطح توانایی خود را افزایش داده و به این باور خواهند رسید که معلولیت محدودیت نمی باشد.

حیدری بیان داشت : فدراسیونهای ورزشی باید نگاه ویژه به جامعه هدف بهزیستی داشته باشند تا ما شاهد حضور بیشتر ورزشکاران معلول در جامعه ورزشی باشیم
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور در ادامه افزود : در این دوره از جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی ورزشکاران در پنچ رشته فوتسال ، شنا ، دو و میدانی ، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز به مدت ۴ روز در دو گروه مردان و بانوان در شهرهای بابلسر و تنکابن به رقابت پرداختند

دکتر سید سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران گفت : در دولت تدبیر و امید یکی از رویکردهایی که در سازمان بهزیستی مورد توجه ویژه قرار گرفت برگزاری مسابقات ورزشی برای معلولان تحت پوشش بهزیستی بوده است.

دکتر آرام اظهار داشت : سازمان بهزیستی با برگزاری چنین مسابقاتی زمینه را برای معلولان فراهم کرد تا به این خود باوری برسند که علیرغم دارا بودن معلولیت می توانند در فعالیت های اقتصادی ، اجتماعی و ورزشی گام موثر و مفیدی را در جامعه بردارند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه این استان دارای ظرفیت های بالایی برای میزبانی چنین جشنواره هایی در کشور است ، گفت : سازمان بهزیستی در سال جاری اعتبارات مجزایی برای ورزش معلولان در نظر گرفته است که امیدواریم گامهای خوبی برای ورزش معلولان برداشته شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =