در ۲۶ اردیبهشت، مطالب مربوط به رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری مثل چند روز گذشته پُر بازدید بود.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر درباره کشفی بود که نشان می‌داد روزنامه کیهان، آیۀ قرآن برای انصراف قالیباف را هم پیدا کرد! باز هم سخنان توفنده روحانی پربازدید بود. روحانی در واکنش به دروغ‎های رقبایش گفت: شرم و خجالت کجا رفت؟

در سرویس اقتصادی دستور رییس‌جمهور برای توقف هر اقدام جدید درباره یارانه پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن سوال مهم برای مخاطبان این بود که زنگنه چه چیزی را افشا می‌کند؟ در این سرویس تلاش برای مصادره اقدام‌های روحانی به نفع احمدی‌نژاد هم بازدید زیادی را شکار کرد.

در سرویس فرهنگ و هنر توهین به بازیگر زن به دلیل حمایت از روحانی بازدید زیادی به خود اختصاص داد. همچنین موضع کارگردان سریال «شهرزاد» در انتخابات مشخص شد. در این سرویس خبر عیادت محمدجواد ظریف و صالحی امیری از جمشید مشایخی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اجتماعی گزارشی درباره سند ۲۰۳۰ و سوء استفاده‌ای که دلواپسان از یک نگرانی کردند، بازدید زیادی داشت. همچنین خبر رسید محمد حقانی عضو شورای شهر تهران در بیمارستان بستری شده است. امیدواریم تندرستی حاصل شود. در این سرویس گزارشی درباره عاقبت استخدام‌های نجومی در شهرداری پربازدید بود و این سوال را پیش آورد که آیا دوباره استخدام‌های انتخاباتی تکرار می‌شود؟

در سرویس بین‌الملل، مخاطبان نظر دادند پیروزی کدام نامزد بیشتر به نفع سیاست خارجی کشور است؟ همچنین عنوان شد نانسی پلوسی تکلیف استیضاح ترامپ را روشن کرد. خبر پربازدید دیگر اینکه هیلاری کلینتون به سیاست بازگشت.

در سرویس فناوری اطلاعات، مخاطبان رسما مرگ ام پی تری را جشن گرفتند! و در سرویس طنز هم مشخص شد قالیباف خودش را این‌طوری لوله کرد!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبری A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    3 13
    مشکل شما چیه با شهردار تهران؟