انتخاب نوشت: امام‌جمعه موقت تهران گفت: ای گروهی که خود را به آمریکا وابسته می‌کنید و به مردم می‌گویید نمی‌شود و نمی‌توانیم، ابراهیم زمان آمد در عمل ثابت کرد ما می‌توانیم.

حجت الاسلام کاظم صدیقی به ماجرای شکست بت‌ها توسط حضرت ابراهیم (ع)اشاره کرد و گفت: امروز رسالت نسل جوان ما پیروی از امام راحل است که بت بزرگ زمان ما را به ما معرفی کرد و فرمود آمریکا شیطان بزرگ است، آمریکا ام‌الفساد قرن است، رابطه با آمریکا رابطه گرگ‌ومیش است، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم آری این سنت ابراهیم (ع) و خط انبیاء است.

صدیقی افزود: آمریکا بدهکارترین، پر زندانی‌ترین، ناامن‌ترین، درنده‌ترین و خیانت‌کارترین به نوکران وابستگان خود است آن‌وقت شما ای گروهی که خود را به آمریکا وابسته می‌کنید و به مردم می‌گوید نمی‌شود و نمی‌توانیم، ابراهیم زمان آمد در عمل ثابت کرد ما می‌توانیم.

وی تصریح کرد: ما مسئله هسته‌ای را تا غنی‌سازی 20 درصد در عمل به دنیا ارائه کردیم درحالی‌که برای راه انداختن راکتور تهران هیچ کشوری حاضر نشد با ما تعامل کند.

امام‌جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: به جوان‌های مؤمن و بسیجی میدان داده شد غنی‌سازی 20 درصد راکتور تهران را راه‌اندازی و شرق و غرب را متحیر کردند اما وقتی دیدند این ما می‌توانیم دارد پیش می‌رود و با سرعت قله عزت علمی را فتح می‌کنند در مذاکره آمدند این 20 درصد را به سه درصد تقلیل دادند، 15 سال ما را به زنجیر بستند.

وی اظهار داشت: در این مذاکره زنجیر اسارت به بال علم جوانان ما بستند و گفتند شما حق پیشرفت ندارید و ما هم به این افتخار کردیم که مدام برجام برجام بگوییم.

صدیقی افزود: قدم دوم که در نقشه دارند آن قدم مقابله با توان موشکی است که امروز هم این آقایان در تبلیغاتشان طعنه و نیش می‌زنند در حالی‌ که این خلاف فرهنگ قرآن است که می‌فرماید تا می‌توانید در توان فکری، استعدادی، امکاناتی، فردی، اجتماعی، سیاسی و دولتی مقتدر شوید.

وی عنوان کرد: این‌ها می‌گویند اگر مذاکره نبود سایه جنگ بر سر ما سایه خطرناکی بود! شما از جنگ می‌ترسید ما جنگ را با جنگ از کشور بیرون کردیم، ما مرد جنگ هستیم. ما ملت مجاهد، تربیت‌شده قرآن و شیدای امام حسین (ع) هستیم و شعار ما هیهات من ذله است.

امام‌جمعه موقت تهران بیان کرد: شما از کجا آمدید که این‌قدر ترسو هستید؟ چرا مردم را می‌ترسانید؟ خودتان ترسو هستید، چرا این ترس را به نسل جوانان انتقال می‌دهد؟ جوان ما که همین امروز با داشتن زن جوان و فرزند کوچک از همه‌چیز دست می‌شوید و برای دفاع از حریم حرم به سوره می‌رود و چه وصیت‌نامه‌های عارفانه‌ای از این مدافعان گلگون‌کفن داریم که ما را خجالت می‌دهد.

امام‌جمعه موقت تهران عنوان کرد: برخی به خودی‌ها خود را شیر نشان می‌دهد اما مقابل بیگانه روباه و ترسو هستند، در برابر آن‌ها ادب را رعایت می‌کنند اما در برابر شهدا، رزمندگان، ملت هرچه به دهنشان آمد می‌گویند. دهانشان نزاکت، وقار و متانت ندارد.

وی امنیت و معیشت را زمینه‌ساز بندگی خدا، رشد علمی، خلاقی و سیاسی دانست و بیان کرد: این‌ها ملت ما را نشناختند. گاهی به دانش‌آموزان بستنی می‌دهند و خیال می‌کنند با بستنی و با این تاکتیک‌ها می‌خواهند غرب و شیطان بزرگ را راضی کنند.

وی تصریح کرد: شما با همین پول‌ها در فتنه تهران توانستید جمعیتی را به خیابان‌ها بیاورید و مسجدها را آتش بزنید امروز هم در تبلیغاتتان دارید از فتنه دفاع می‌کنید.

27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666421

برچسب‌ها