خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی RO ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    0 0
    بارها به وزارت آموزش وپرورش در باره شهریه مدارس نمونه دولتی نامه نوشتم ولی جوابی ندادند.آیا بچه ای که شاگرد زرنگی است باید در مدرسه نمونه دولتی شهریه پرداخت کند؟
  • مجید IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    1 0
    به نام خدا با سلام و احترام ، خواهشمند است با مسولان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد افزایش تعداد اتوبوس در مسیر چیتگر شریعتی صحبت کنن. برنامه زمانبندی در اول صبح از ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح هر پنج دقیقه یکبار بود اما جدیدا به هر ۲۰ دقیقه رسیده باتوجه به تعداد تردد زیاد در اتوبان همت از مسیر غرب به شرق در اوایل صبح متاسفانه همشهری های محترمی که به ناچار از اتوبوس استفاده می کنند در وضعیت بغرنجی قرار گرفتند، خواهشمند است با مسولان ذی ربط در مورد افزایش اتوبوسها و یا ایجاد خط بی ارتی در اتوبان همت صحبت شود. لازم به توضیح است این مشکل حداقل هزار نفری است که با اتوبوس اول صبحاستفاده می کنند، در ضمن اگر خط بی ار تی ایجاد شآد بسیاری از کسانی که از خودرو شخصی بصورت تک سرنشین استفاده می کنند حتما