ستاد حسن روحانی با صدور پیامی، عضو جامعه مدرسین و همچنین عضو حزب موتلفه در گفتگویی از مردم خواستند تا پای صندوق رأی حضوربیابند.

آنگونه که ایلنا گزارش داده، محمدعلی وکیلی سخنگوی ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی در پیامی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بگو بادصبا بر گوش یاران/ که می آید دوباره فصل باران

اگر این باغبان باشد به میدان/ بگیرد این وطن عطر بهاران

ملت تاریخ‌ساز ایران؛

در آستانه واقعه‌ای بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار داریم؛

شرکت در انتخابات یعنی تعیین سرنوشت، یعنی رقم زدن آینده و یعنی اتحاد و امنیت ایران زمین...

اگر در انتخابات شرکت نکنید و برای آینده خود و عزیزانتان تصمیم نگیرید، دیگران برای شما تصمیم می‌گیرند و سرنوشت شما را رقم می‌زنند.پس رای ندادن به‌نوعی فرصت انتخاب دادن به دیگران برای تعیین سرنوشت شماست.یادمان نرود کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم، از بیراهه به راه رسیده‌ایم. بازگشت به عقب، یعنی رفتن به لبه پرتگاه؛ پس باید همه بیایم و برای آینده انتخاب کنیم.

هر کسی که انتخاب شود، اگر درصد بالاتری از آراء را داشته باشد، بهتر می‌تواند از آن رأی دفاع کند و خواسته‌های ملت را پاسخ دهد.و اکنون فرصت دیگری است برای تاریخ‌سازی ...

پس برای امنیت، برای آینده و «برای ایران» پای صندوق های رای حضور یابید.

باشگاه خبرنگاران نوشت:

آیت‌الله ناصر ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات، اظهار داشت:  روز جمعه شاهد تکرار حماسه‌ای ماندگار در تقویم پرافتخار انقلاب خواهیم بود و هر رای به مثابه تیری در قلب کفار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

 وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی دائما علیه ملت ایران توطئه و دسیسه چینی می‌کنند حضور گسترده مردم در انتخابات این پیام را به آنان می‌دهد که توطئه‌هایشان راه به جایی نبرده است. حضور پر رنگ مردم پای صندوق‌های رای موجب شتاب بخشیدن به حرکت انقلاب اسلامی در سطوح ملی و بین‌المللی می‌شود و ضامن انقلاب، کشور و امنیتمان است.

ایسنا نیز نوشت:

یک عضو گفت: رای مردم ضامن دوام و بقای نظام است و نقش بازدارنده‌ای در توطئه‌های دشمن و حفظ و ثبات امنیت کشور دارد.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این نکته ‌که «مشارکت مردم در انتخابات در واقع از حقوقی است که قانون اساسی برای آحاد جامعه به منظور اعمال حق حاکمیت‌شان و همچنین مشارکت در اداره سیاسی کشور قائل شده است»، اظهار داشت: استفاده از این حق برای هر ایرانی یک وظیفه‌ ملی است و علاوه بر وظیفه ملی پایبندی به مبانی دینی و انقلابی تلقی می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر آحاد جامعه می‌خواهند در سرنوشت کشورشان دخیل و شریک باشند و همچنین رای آن‌ها در سرنوشت یک کشور تاثیر بگذارد، باید در انتخابات حضوری جدی داشته باشند و این را بدانند که رای آن‌ها ضامن دوام و بقای نظام است و نقش بازدارنده‌ای در توطئه‌های دشمن و حفظ و ثبات امنیت کشور دارد.

وی افزود: هر کسی بر اساس رای مردم انتخاب می‌شود و از پشتوانه مردمی برخوردار است و می‌تواند تامین کننده خواسته‌ها و نیازهای مردم و پیگیر مطالبات آن‌ها باشد و نتیجه‌ای که از انتخابات حاصل می‌شود نشان دهنده آن است که دولت و مسئول دولتی که انتخاب شده در واقع مسئول مردم بر اساس خواست و اراده مردم است و دموکراسی و مردم سالاری را در کشور تثبیت و تحکیم می‌کند و مردم هم در آن‌چه که در اثر فعالیت منتخب‌شان رخ داده دخیل هستند.

 29217

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =