مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در بازدید از هیات مرکزی اجرایی انتخابات مناطق تهران گفت: حضور حدود 30 هزارنفر از پرسنل فرهنگی در اجرای انتخابات مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش؛ علیرضا کمرئی به همراه کفراشی رئیس مرکزحراست وزارت آموزش و پرورش از میز هدایت انتخابات منطقه 11 و هیات مرکزی اجرایی انتخابات آموزش و پرورش منطقه 6 بازدید کرد.

عضو هیات اجرایی انتخابات شورای شهرتهران در جمع عوامل اجرایی میز هدایت انتخابات آموزش و پرورش منطقه 11 با تحسین مشارکت گسترده شهروندان تهرانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای شهر و روستا اظهار داشت : قریب به سی هزارنفر از پرسنل فرهنگی در کنار آحاد مردم و نیروهای اجرایی نهاد های مختلف متولی امر انتخابات می باشند.

همچنین در این بازدید کفراشی رئیس مرکزحراست وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از زحمات چندین ماهه همکاران در اجرای سالم انتخابات اظهار داشت : انتخاب اصلح نظام را بیمه می کند و مردم ما با آگاهی و دینداری و خوشفکری در پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی افزود: در کشورهایی که ادعای تمدن و دمکراسی را دارند نیز کمتر شاهد چنین بلوغ سیاسی و فکری مردم می باشیم و انشاالله شاهد انتخاباتی در شان و تراز انقلاب اسلامی خواهیم بود .

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =