دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های سابق تیم ملی، بخشیده شد! حالا او دیگر از نظر کارلوس کی‌روش گناهکار نیست و می‌تواند کارش را در تیم ملی ایران از سر بگیرد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: کنار گذاشتن دن از تیم ملی هم مثل مربیان ایرانی با سکوت کی‌روش همراه بود. کارلوس در این باره هیچ اظهار نظری نکرد. فدراسیون فوتبال هم درباره کناره‌‌گیری دن، سکوت کرد. به همین دلیل، شایعات پشت هم ردیف شد. عده‌ای می‌گفتند کی‌روش او را به خاطر خوش و بش با بازیکن سوریه پس از بازی مقدماتی کنار گذاشته است. عده‌ای هم می‌گفتند پای یک بازیکن تیم ملی در میان است و کی‌روش به مسائلی پی برده است.

به موازات این شایعات، دن گاسپار هم در سکوت، به زندگی‌‌اش در تهران ادامه می‌داد. کی‌روش به گاسپار گفته بود به فدراسیون برود و استعفایش را تحویل دهد. دن اما این کار را نکرد. عده‌ای می‌گفتند این یک بازی رسانه‌ای است برای آنکه کارلوس نشان دهد بین دستیارانش فرق نمی‌گذارد. این را بعضی‌ها از داخل فدراسیون هم تأیید می‌کردند و می‌گفتند: «کی‌روش رأی به بازگشت دن می‌دهد.» و حالا ظاهراً تمام این فرضیات و حرف‌ها درست بوده است چراکه آخرین خبرها حکایت از بازگشت گاسپار به تیم ملی ایران دارد.

کارلوس کی‌روش مدتی پس از آنکه آب از آسیاب افتاد، رأی به بازگشت مربی دروازه‌بان‌هایش داده است. بدین ترتیب گاسپار به زودی کارش را با تیم ملی ایران آغاز می‌کند. در اردوی قبلی، کی‌روش از لوپز به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها استفاده کرد. این مربی روزمزد بود و پس از پایان اردو، حقوقش را گرفت و رفت. کی‌روش اما لوپز را خیلی زود کنار گذاشته و گاسپار را بازگردانده است.

طبق آخرین خبرها، کی‌روش هفته گذشته به دن گاسپار گفت ایران را ترک کند و به پرتغال بازگردد. از نظر عده‌ای این مسئله در ادامه نقشه بود. دن هم این روزها در کشورش به سر می‌برد و قرار است به زودی به تیم ملی ایران اضافه شود. برنامه این است که دن پس از مدتی مرخصی و استراحت، همزمان با حضور تیم ملی ایران در اتریش، به وین سفر کند. بدین ترتیب باید منتظر بازگشت این مربی به جمع کادر کی‌روش بود. گاسپار در 7 سال گذشته همواره کنار کارلوس بوده است. مربیان زیادی در این مدت رفتند ولی دن در تیم ملی ماند و همین مسئله نشان می‌داد او تا چه اندازه به سرمربی ایران نزدیک است. حالا هم مشخص شده چیزهایی که درباره اختلاف‌های آنها گفته می‌شد، چندان جدی نبوده و گاسپار کارش را از نو شروع می‌کند.

با بازگشت دن، کی‌روش در واقع تنها مربیان ایرانی را از کادر خود برکنار کرده است. محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی هم از جمله ایرانی‌هایی است که برکنار شده است. آرین قاسمی مترجم کارلوس کی‌روش هم در این مدت از سوی کی‌روش بخشیده شد تا به محل کارش بازگردد. به این ترتیب قربانیان اردوی دبی نکونام، آقاجانیان، خانبان و معتمدکیا بودند.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =