فیلم | واکنش رئیس‌جمهور به خرید تسلیحاتی عربستان از آمریکا: ما خودمان سلاح می‌سازیم

حجت الاسلام حسن روحانی در اولین نشست خبری خود پس از انتخابات در واکنش به خرید تسلیحاتی عربستان از آمریکا گفت: عربستان قبلا هم یکصد میلیارد دلار در جنگ تحمیلی به صدام داده بود و نتیجه آن را در همان زمان دید. ما نیازی نداریم سلاح بخریم، ما خودمان سلاح می‌سازیم،‌ هر سلاحی که بخواهیم تولید می‌کنیم.

61261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    12 2
    با سلام ، وزارت خارجه بايد سفراي تمام كشورهايي كه در رياض حضور داشتن رو فرا بخواند و ابراز انزجار خود و ملت ايران رو به اونها گوشزد كنه و بگويد كه خانه تروريست عربستان است نه ايران و ايراني كه بيانيه هم صادر ميكنند .
  • مهدي ا A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    2 0
    با سلام به نظر بنده خريد تسليحات از امريكا به بهانه ايران فقط براي تقويت ارتش سعودي در ميدان نبرد با يمن و كمك به تروريستهاي سوريه انجام شده. چون كه در مجامع جهاني بخاطر جنايت سعودي ها در يمن و قتل زنان و كودكان بيگناه نميتون به راحتي نيروهاي سعودي را تجهيز كنن الان با لفاظي و ادرس اشتباه دادن دارن يه بهانه براي تقويت نظاميه رژيم سعودي پيدا ميكنن به اسم توان موشكي ايران ولي در اصل دارن افكار عمومي را دور ميزنن تا با تجهيزات جديد جلوي شكست خودشونو در جنگ با مردم بيدفاع يمن بگيرن و بيشتر اين بندگان خدارو قتلعام كنن اين خريد سلاح هاي جديد اصلا قرار نيست براي حمله به ايران استفاده بشه. اين سلاح ها و كنفرانس ها براي اينه كه بيشتر جنايت كنن توي يمن و هيچ كسي هم بهشون ايراد نگيره