مهر نوشت: معاون سیما درباره پخش ربنای شجریان بیان کرد که اگر ابراز احترام به انقلاب، مردم و حاکمیت از طرف شجریان وجود داشته باشد، برای پخش ربنا مشکلی وجود ندارد.

مرتضی میرباقری در حاشیه بازدید از سریال «پنچری» و در جمع خبرنگاران درباره حاشیه‌های توقف برخی از برنامه‌ها و نگرانی سازندگان آنها گفت: سازمان صدا و سیما نمی‌تواند شلخته اداره شود بلکه سیاست‌ها، رویکردها و اهدافی دارد که باید هر یک کار خود را انجام دهند.

او ادامه داد: ما در سازمان صدا و سیما معاونت‌ها و بخش های مختلفی داریم و اتفاقات به تناسب در بخش‌های مختلف انجام می‌شود. خوب است افراد متناسب با اهداف نظام و چارچوب‌هایی که وجود دارد حرکت کنند و به محض اینکه این چارچوب‌ها به هم بخورد شاید هر کسی دوست داشته باشد در هر زمینه‌ای اظهارنظر کند.

میرباقری در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره پخش ربنا در ماه رمضان توضیح داد: برنامه‌های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان در اوقات سحرگاهی، افطار و ... شامل ادعیه، تلاوت، قرآن و سخنرانی همیشه طراحی شده و پیش می‌رود، همچنین انواع ربنا ویژه این ماه تولید شده است که پخش می‌شود.

او اضافه کرد: در رابطه با ربنای شجریان باید گفت او خودش منعی را گذاشته است و همچنین وی در جریان فتنه ۸۸ حضور داشت و اشتباهات فاحشی در آن زمان انجام داد. معمولا توصیه می‌شود هنرمندان در مسائلی که کشور را به خطر می‌اندازد و می‌تواند خیانت را در کشور ایجاد کند حضور پیدا نکنند و بازی نخورند. هنرمند، فردی سیاسی نیست و باید در حوزه اصلی خود قرار بگیرد، بنابراین وقتی این حاشیه‌ها ایجاد می‌شود باعث می‌شود کار اصلی که یک هنرمند باید انجام دهد مورد لطمه قرار گیرد.

معاون سیما اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که یک سابقه فرهنگی بزرگ دارد و یک انقلاب عظیم در آن صورت گرفته است. در همین زمان که ما در حال صحبت هستیم از امنیت فوق‌العاده ای برخورداریم و به طور مثال چندی پیش در کشور ما انتخابات بزرگی برگزار شد در حالی که یک ترقه در خیابان‌ها نیفتاد اما در انتخابات فرانسه چندین انفجار رخ داد و یا چندی پیش در یک کنسرت در انگلیس یک انفجار صورت گرفت، بنابراین در کشور ما امنیت و آزادی زیادی وجود دارد پس هنرمندان و مردم ما باید قدردان این امنیت باشند.

میرباقری گفت: این امنیت توسط حاکمیت و مردم ایجاد شده است و نمی‌توان حاکمیت را زیر سوال برد و به گونه‌ای صحبت کرد که به حاکمیت لطمه بخورد. امکان دارد ناشی‌گری‌هایی از طرف برخی افراد مطرح شود اما حاکمیت می‌تواند این ناشی‌گری‌ها را ببخشد و اگر این مسیر درست انجام شود ما هم مشکلی نداریم.

او در پایان بیان کرد: همانطور که گفتم منعی درباره پخش ربنا وجود داشته است که خود شجریان گذاشته و اگر ابراز احترام به انقلاب، امنیت، مردم و حاکمیت از طرف ایشان وجود داشته باشد، مشکلی برای پخش ربنا وجود ندارد.

 

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 93
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    شما مگه قاضی هستی که میگی آقای شجریان اشتباه کرده؟
    • بی نام A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
      اتفاقا دلیل مردمی بودن و محبوب بودن استاد در همین نکته ای است که این بنده خدا بخاطر اینکه خودشو به اون راه زده اشتباه میخواند.
    • A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
      کاملا در مسیر خطا هستی
    • بی نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
      جالبه خیلی از اونایی که رسانه ملی میبینن حالا میگن ربنا را از رسانه ملی پخش کنن. آقا ما که رسانه ملی میبینیم نمیخواهیم ربنا پخش بشه شما هم بگید ماهواره براتون بذاره.
    • شمس تبریزی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
      پس شما معتقد هستید که ایشان در سال 88 اشتباه نکرده؟ پس قبول دارید که انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است حرف درستی بوده؟ اشکالی ندارد. ایشان آزادند که اصل نظام را به بهانه انتخابات نشانه بگیرند اما ربنا هم در اینصورت پخش نمیشه. البته ما با سن و سالی که ایشان دارد نمیخواهیم ایشان مستقیم عذرخواهی کنند. بلکه حتی اگر اجتماع عظیم ربنا دوستان هم جلوی صداوسیما تشکیل شود و آنها یک صدا بگویند شجریان اشتباه کرده و در حق نظام جفاکرده، ما خواهیم پذیرفت و ربنا را برایتان پخش خواهیم کرد
    • غیر روشنفکر نما IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      16 4
      شمس تبریزی ۱:۵۲ و ۳:۴۴ اول از همه من دارم با تو بحث میکنم هر موقع من گفتم بی بی سی برای من معیاره تو اینطور نظر بده.بی بی سی مترومعیار من نیست.من از بی بی سی انتظار ندارم اینو پخش کنه ماهواره هم ندارم که بی بی سی ببینم.پس در جواب من در جواب من اینقدر بی بی سی نگو.حرفت خیلی بیربطه.البته اونایی هم که میبینن ممکنه اصلا توقع یک نگاه مذهبی ازش نداشته باشن و دلایل دیگری داشته باشن.در مورد اینکه گفتی چون قانونه باید احترام گذاشت باید بگم قانون چه وقت قانونه؟وقتی اکثریت جامعه دستوری رو نپذیرن این میشه قانون؟حتی قانون اساسی به رای گذاشته شد.وقتی رییس جمهوری ازیشون نام میبره و این تفکر رای اولو میاره تو نمیتونی بگی این قانونه پس پخش نشه.این پخش نشدن در واقع سلیقه یک فرد یا یک گروهه که به نسبت اقلیته.
    • غیر روشنفکر نما IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      9 4
      در مورد بحث در وبلاگ آقای تاجیک گفتی من که نمیدونم منظورت چیه چون اصلا نمیدونم وبلاگ ایشون چیه و بحثی هم اونجا با تو نکردم .توپو هم تو زمین خبر آنلاین ننداز که اگر حرفت مبنی بر عدم انتشار نظراتت درست باشه همون قدری هم که در بحث با من منتشر شد اکثرا به شدت بی ربط بود مثلا یک نمونش تلاشی که کردی تا خاوری رو به دولت خاتمی ربط بدی با این استدلال سطح پایینت که گفتی چون در دولت خاتمی استخدام شده دولت خاتمیو مقصر دونستی در حالی که اونجا بهت گفتم اون موقع که خاوری استخدام شد پرونده قضایی نداشت و مسلمه که دولت خاتمی هم علم و غیب نداشت که بفهمه اون چند ساله بعد قراره چیکار کنه البته دوباره در جواب من که بسیار واضح و مشخص بود سعی کردی با کلمات بازی کنی و جواب بی ربط بدی.
    • غیر روشنفکر نما IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      8 2
      در مورد درخواست از هیلاری کلینتون گفتی و متاسفانه همینجوری راحت جمع بستی و از لفظ شما استفاده کردی.من دارم با تو بحث میکنم.من.اینو لطفا درک کن.در واقع به من تهمت زدی که حرفت بسیار سخیف و سطح پایین بود.خب این چیزی که در مورد من گفتی تهمته و نمیتونی انکار کنی.نکته دیگه هم اینکه من با اسم غیر روشنفکر نما نظر دادم نه روشنفکر.
    • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      8 4
      شمس تبریزی همون امیر تبریز اوغلی نیست؟
    • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      7 4
      اینا که مهم نیست عوضش یک مهران مدیری داریم تو صدا سیما که زبان ماست و هرشب دنبال مطالبات ما از دولت منتخبه
    • شمس تبریزی 1 IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      2 3
      سلام. اولا شما گفته ای داری با من صحبت میکنی. بنده باید به شما بگویم که من با شما صحبت نمی کنم. اولا نخستین باری که من با شما صحبت کردم در وبلاگ آقای تاجیک بوده و حالا میگویی «اصلا نمیدونم وبلاگ ایشون چیه». در آنجا شما نشان دادی که تصعب زیادی نسبت به آقای خاتمی داری. در اینجا هم نوشته ات نشان میدهد که هوادار شجریان هستی. پس من دارم درباره جریان فکری ای که تو هم به آن تعلق داری صحبت میکنم. من شخص شما را نمی شناسم. هواداران آقای خاتمی هم طیف زیادی هستن. ...من تا ندانم شما جزو کدام دسته هستی « با شخص شما» صحبتی نخواهم داشت. پس همین اول روشن کنم که جریان فکری شما را به طور کلی کار دارم..
    • شمس تبریزی 2 IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      5 5
      نظرات ایشان بوده صحبت نکرد. شما میگویی بی بی سی برایت معیار نیست؟ من می گویم برای من معیار است و مواضع شجریان غالبا از همانجا و مشابه انجا پخش شده. کامنتهایی که در اینجا میخوانم و صحبتهایی را که در تاکسی و مترووغیره می شنوم مواضع بی بی سی است. بنده هم ماهواره ندارم، اما برنامه های آنها را از طریق اینترنت دنبال میکنم. چون آن برنامه ها را میبینم، تا کسی صحبت کنه متوجه میشوم دارد نظر خودش را می گوید یا تعلیمات بی بی سی را تحویل من میده. درباره خاوری هم بحث من مشخص بود. شماها میخواهید بگویید از زمان محمود دزدی ها شروع شده و بنده دزدی ها را از خیلی قبل آن میدانستم و عرض کردم عده ای از دزدهای حرفه ای دوران محمود نطفه شان در زمان خاتمی و هاشمی و غیره منعقد شده.
    • شمس تبریزی 3 IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      5 4
      شجره نامه دزد معروفی به نام بابک زنجانی را هم برایت نوشتم. حرفی برای گفتن نداشتی و فقط تونستی بگی مستند نیست. پس دیدی این شما بودی که در رفتی نه من. بگذریم. اینجا بحث خاوری و غیره نیست. شما خاتمی را دوست داری و نمیتونی قبول کنی که در دولت ایشان هم دزد زیاد بوده. حب الشی یعمی و یصم. مهم نیست. درباره هیلاری هم درست گفتم. شماها هم که گفتم همان طیف شجریان دوست بود که حضرت ایشان هم در تظاهرات خیابان کریمخان زند در سال 88 از ایشان سان دید. همانها نامه به واشنگتن نامه نوشتن. محسن مخملبافشان هم در سال 88 تهدید کرد که این دولت یک روز هم نمیذاریم آب خوش از گلویش پایین برود.من دارم از همینها صحبت میکنم و عمده کسانی هم که طالب پخش ربنا هستن از همین طیف هستن و خیال میکنند ما از پشت کوه آمدیم.
    • شمس تبریزی 4 IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      5 4
      شما می گویی متعلق به آنها نیستی؟ میگویم پس جزو اقلیتی هستی که طالب ربنا هستی و من با اقلیت بحثی ندارم. اما درمورد قانون بحث کردی. آقای رییس جمهور ، ریاست صدا و سیما را ندارد و حق ندارد برای صدا و سیما تعیین تکلیف کند. ایشان نماینده در شورای نظارت دارند و میتوانند نظرشان را به این نهاد منتقل کنند. قانون اجازه نمیدهد به وزیر ارشاد که بخواهد به صداوسیما دستور دهد. مطلب من مشخصه. من از بحث اکثریت و قانونی که شما گفتی چیزی نفهمیدم . روشن بنویسید تا بتوانم جواب دهم. ....
    • شمس تبریزی 5 IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      5 4
      ...شما نمیتوانید بگویید تمام رای به روحانی به خاطر شجریان است هر چند که به عقیده من چندین میلیون به خاطر طرز تفکری که نمادش شجریان است و قبله اش لندن به او رای دادند. با این حال آنها در میان 52 میلیون واجد شرایط رای دادن حائزاکثریت نیستن. ضمنا سیاست های صدا و سیما هم بر اساس قانون اساسی مشخص است. قانون اساسی را بخوانید و از حدود اختیارات و حقوق و دخالتهای خود و قوه معظمه مجریه مطلع شوید. مخلص کلام بنده همین بود.
    • سلام خدمت روشنفکر نما و شمس تبریزی RO ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      16 7
      روشنفکر نما با جناب شمس تبریزی بحث کردن بی فایده است،ایشون خودش از من و شما بهتر میدونه خواست و عقیده مردم چیه، و در بطن جامعه چی میگذره ولی خوب اینجور افراد چاره ای ندارن جز برعکس جلوه دادن واقعیات و ادای طلبکارها رو درآوردن،شما از افرادی که آگاهانه تاکید میکنم آگاهانه و نه از روی ناآگاهی با خواست مردم میجنگن توقع صداقت و شنیدن حرف منطقی داری؟
    • بی نام RO ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      4 0
      غیر روشنفکر نما ،تصحیح میکنم به اشتباه روشنفکر نما نوشتم
    • غیر روشنفکر نما IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
      2 2
      شمس تبریزی تو که نظرات مخالفتو داریم میبینیم.تو که نظرات مخالفت اینجا فراوانه.من از خبرآنلاین خواهش میکنم اگر حرفش مبنی بر پخش نشدن حرفاش درسته تا جایی که ممکنه حرفشو پخش کنید و اگر و اگر نظراتش پخش میشه ولی داره مظلوم نمایی میکنه و به دروغ میگه نظراتش پخش نمیشه کلا نظراتشو نشون ندید چون نشون میده به روش های ناجوانمردانه روی آوورده واحتمالا مغرضه.ایشون به دروغ میگه در وبلاگ آقایی به نام تاجیک با من بحث کرده.شمس تبریزی من اولین بار اسم وبلاگ تاجیک رو در نظر تو در خبرآنلاین دیدم.چرا دروغ میگی؟عجیبه که من اصلا با تو اونجا بحثی نکردم ولی تو به دروغ میگی من اونجا باهات بحث کردم؟و بر اساس همین فرض غلطتت به من هم تهمت میزنی و میگی اونجا تعصب زیادمو به خاتمی نشون دادم و نتیجه گیری میکنی؟
    • غیر روشنفکر نما IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
      2 2
      دوباره تکرار میکنم داری با شخص من بحث میکنی سعی نکن در طرفداران طیف خاصی مواردی پیدا کنی واونو هم به من نسبت بدی.جریان فکری شما یعنی چی؟این جریان فکری که در من وجود داره رو توضیح بده.من مشخصا در موارد خاصی با تو بحث کردم.اینکه فکر کنی به واسطه قرابت تفکرات در موارد خاص پس من باید پاسخگوی هر کاری که عده ای کردن و نظری که عده ای دادن باشن باید بگم این تفکر غیر منطقی هست.نکته بعد اینکه در مورد بی بی سی دوباره تکرار میکنم من نظر ومطالبه خودمو میخوام.اینکه بی بی سی در مواردی موافق نظر من حرف بزنه الزاما به این معنی نیست که من از بی بی سی تاثیر میپذیرم بلکه این اشتباهه توست که شعور مخاطبتو در نظر نمیگیری و سعی میکنی با این جملات و توجیه تفکرات دیگران خود و تفکرت رو محق جلوه بدی.
    • غیر روشنفکر نما IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
      2 2
      در میان خبرگزاری هایی که به نسبت قرابت فکری با تفکرات تو دارند هم خبرگزاری هایی هستند که انتقادات رسانه های غربی نسبت به روحانی و دولت روحانیو تیتر میکنند و عده ای هم اونارو معیار قرار میدن و از روحانی انتقاد میکنن درسته من هم بگم اون خبرگزاریهای خارجی گوش اونارو در اون مورد پر کرده؟مگه بعضی از شبکه های خارجی در مورد روحانی و سابقش از اول انقلاب و در مسایل حقوق بشری انتقادهایی نکردن و یه عده از کسانی که قرابت فکری با تو دارن اونارو تکرار نمیکردن؟پس من هم بگم اون شبکه های غربی گوش اونارو پر کردن؟چطور وقتی اونا حرفی بزنن که در راستای تفکرات شما باشه گوش پر کردن نیست ولی اگر مخالف تفکرات شما باشه گوش پر کردنه.اینجا هم که از شما حرف زدم چون خواستم به سبک خودت جوابتو بدم.
    • غیر روشنفکر نما IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
      2 2
      چطور وقتی بی بی سی حرفی بزنه و از روحانی انتقاد کنه بی بی سی نمیگی ولی وقتی مخالف نظرت باشه میشه بی بی سی؟چطور وقتی تو نظر میدی و اکثرش هم تکراریه و تو رسانه ها وخبرگزاری هایی که قرابت فکری باهات دارن اکثرا اینارو بارها تکرار کردن حرفای گوش پر کننده نیست ولی اگر کس دیگه مخالفت حرف بزنه ودر رسانه هاشون گفته بشه حرف گوش پرکنندست؟چطور یه عده حرفای رسانه های همفکر خودشونو تکرار کنن این حرفاشون ناشی از استقلال فکریشونه ولی عده ای دیگه اگر همفکر با رسانه هایی همفکرشون باشن و حرف مشترک بزنن حرفاشون ناشی از گوش پر کردن میشه؟تو چطور تفکر یک عده رو اینقدر تقلیدی میدونی ولی تفکر عده ای دیگرو که حرف رسانه های همفکر خودشونو هم تکرار میکنن مستقل میدونی؟خیلی عجیبه واقعا...
  • رهی A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    اونی که به مردم بلد نیست احترام بذاره تو و امثال توست..... نه آقای شجریان که شماها با آوردن اسمش تیتر می شین....
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    28 41
    من که تلویزیون نمی بینم. برای همین واسم فرق نمی کنه
  • علي A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    يعني واقعا هستن كسايي كه بخوان سيماي ميلي ببينن ؟؟ ... الان ربنا كه هيچ آخرين اخبار و فيلمها و كلي مطلب مفيد ديگه رو ميشه با چندتا كليك بدست آورد اونوقت اين بابا داره نرخ تعيين مي كنه
  • بي نام ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    125 8
    مگه به چه كسي بي احترامي كرده شما به مردم احترام بذاريد
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    124 3
    اگر هنرمند نبايد در مسايل سياسي ورود كند و فقط به هنر خود بپردازد، چرا برعكسش هميشه بوده، چراي سياسيون براي هنر و هنرمند تعيين تكليف مي كنند، اگر اينطور است بهتر است اداره هنر را به خود هنرمندان بسپارند و سياسيون محترم پايشان از هنر بكشن بيرون
  • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    63 2
    هر روز از این باغ بری می رسد
  • A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    68 2
    حتما منتظر باش
  • بی نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    77 4
    با مردم صادق باش آقای مدیر سیما
  • بدون نام ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    109 7
    خسته كننده شديد شماها با اون راديو تلويزيون ميلي تون شما بايد سي سال درس بخوني تا معني استاد رو تازه متوجه بشي حالا تازه مياي نظر هم ميدي كه استاد چكار بايد بكنه
  • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    83 3
    کاملا درسته حناب باقری شما و امثال شما احمدی نژاد رو کل حاکمیت میبینید باشه فقط یادتون باشه بعدا نگی ما نبودیم. آخه عادت دارین خیلی راحت دروغ بگین
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    87 6
    استاد همیشه در قلب مردم است
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    78 3
    خیلی رو داری
  • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    126 6
    یه کم فکر کن ببین چی گفتی؟؟؟ شجریان به پخش ربنا چه نیازی داره که بیاد به دست و پای شما بیفته؟؟ شجریان استاد آواز ایرانه و پخش شدن یا نشدن صدای استاد چیزی بهشون اضافه یا کم نمی کنه، این شماها هستین که هر روز بر میزان نفرت ملت اضافه می کنید
  • بی نام A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    5 95
    درست می فرمایید آقای میرباقری
  • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    74 3
    رو هم حدی داره
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    77 3
    شما بخواب
  • مهم نيست IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    76 2
    افطار هم بود افطارهاي قديم با ربناي بي بديل استاد شجريان. منكه كه فقط اذان رو گوش ميكنم موقع افطار . اينا ديگه كي بودن
  • علي IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    111 4
    مردم مردم مردم ...خجالت نميكشيد از قول مردم حرف ميزنيد؟ مردم اصرار دارند ربناي شجريان پخش بشه ميفهميد؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    82 2
    تمام کنید این سیاست فرار به جلو را.بگید اشتباه کردیم و مسیر خود را اصلاح کنید. والسلام.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    8 115
    هیچ جای دنیا به مخالف حکومت تریبون نمی دهند
  • محمود RO ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    76 2
    خودتم فهميدي چي گفتي؟
  • بی نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    75 2
    ...مردم را بهانه نکن،
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    89 4
    درود بر شجریان
  • بی نام A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    97 5
    اگه يك نفر تو ايران باشه كه هيچ وقت به مردم و كشورش پشت نكرده بلكه بابتش هزينه هم داداه استاد شجريان هست ،...
  • بدون نام ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    80 6
    ما مردم که خیلی هم ازش راضی هستیم آقای میر باقری
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    101 6
    صدا وسیما با پخش نکردن ربنا بزرگترین بی احترامی رو در این سالها به مردم ایران کرده...
  • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    70 5
    خجالت بکشید
  • زهرا A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    97 5
    مردم که با هاش مشکلی ندارن شما داری
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    121 5
    میرباقری بهتر بود بگه احترام به اصولگرایان نه حاکمیت. محبوبیت شجریان برای مردم که مشخصه.
  • بی نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    110 7
    جناب میرباقری شما و دوستانتان صدا و سیما را که اموال مردم هست برای یک گروه کوچک مصادره کرده اید آن وقت شما دم از احترام به مردم توسط استاد شجریان که در دل مردم و با مردم هست میزنید ؟ ...
  • بی نام US ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    100 4
    داداش ما که از صدا و سیمای میلی فقط فوتبال تماشا می کنیم ربنا هم که تو گوشی همه پیدا میشه لذا زحمت نکشید
  • بی نام A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    97 4
    اتفاقا شما باید حرمت چنین هنرمندانی را نگه دارید و منت دار آنها باشید مگه تو تاریخ یک کشور چند نفر مثل ایشان پیدا می شوند .
  • غلامرضا بخشی نژاد A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    83 4
    تا کی باید با احساسات مردم بازی شه آقای میر باقری ، آخه ما کی فکر می کردیم شما برای استاد تعیین تکلیف کنید آخه کی این اجازه رو بهت داده خداوند بصیرت شمایان را نمایان نمود ولی باز هم از رو نرفته اید
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    77 4
    چاپلوس می خواهید؟
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    75 5
    استاد شجریان در همان سال 88 گفت که پخش ربنای مشکلی ندارد .. ضمنا استاد شجریان دقیقا در کجای فتنه 88 حضور داشت که فقط شماها و صدا و سیمایی ها آن را دیدید و لمس کردید؟ الان که کار به اینجا کشیده شده مردم هیچ تمایلی به پخش این ربنای روح انگیز و ملکوتی استاد از صدای و سیما... ندارند و رییس جمهور هم به خود زحمت پیگیری آن را ندهد ...
  • محمدعلی A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    79 4
    شجریان که ربنا را استثنا کرد پس چرا میگه خودش منعی گذاشته
  • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    85 4
    عجیب که یه ملت میگن ربنای شجریان پخش بشه ولی رسانه ی ملی پخش نمیکنه، واقعا این، رسانه ی ملی است؟ و اگه نیست، به چه دلیل از بیت المال استفاده میکند؟
  • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    64 4
    مردم؟؟
  • EU ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    58 4
    متاسفم
  • مجتبی EU ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    88 4
    مردم که با شجریان مشکلی ندارن شما ببین مشکلتون چیه که طرف مردم نیستید
  • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    65 4
    مدیران صدا و سیما کجا سیر می کنن
  • بی نام RO ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    58 4
    این بی احترامی ها از طرف شماست اینقدر هم از مردم مایه نگذارید .ما نیازی به بخش شما نداریم هر روز انرا می شنویم.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    72 4
    اگر شجریان مثل شما بود محبوب نبود آقا
  • احمد IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    65 4
    همینکه بزرگی شخصیت جناب استاد شجریان و اثر جاودانه اش " ربنا " شما را وادار به اظهار نظرهای عجیب و غریب کرده ، براتون کافیه
  • احمد RO ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    56 4
    جناب میرباقری شما و امثال شما هستید که نیاز به تغییر رنگ دارید نه امثال استاد شحریان...
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    68 6
    ارزش ربنا و دیگر آثار استاد شجریان خیلی بالاتر از سیمای میلی شماست.. مردم مثل سابق در تلفن همراه و در ضبط ماشین خود نوای ربنا را گوش خواهند داد دیگر لازم نیست به فکر بیراهه ها باشید
  • یکی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    70 5
    آقای مسئول، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    62 5
    اصلا ما در حد واندازه استاد نیستید که نظر می دهید شما چه کاره مردم هستید
  • زهرا A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    62 5
    ربنا رو شما پخش نکن ملت ازاینترنت دانلود میکنن بانوش وجان گوشش میدن.بعدش هم صداوسیما رو کسی نگاه نمیکنه که بااون برنامه های دهه بوق وابکی
  • علی A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    69 5
    اگه در سال 88 استاد شجریان از جناح شما حمایت میکرد اشکالی نداشت که هنرمند سیاسی شود ... در ضمن اصلا لازم نیست ربنای استاد از صدا و سیما پخش شود ما خودمون برا خودمون پخشش میکنیم
  • بی نام A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    59 5
    احترام به مردم ؟؟؟ یعنی فکر کردی مردم از کسی که بهشون احترام نذاره خوششون میاد؟ اگه اینطور بود که عاشق جنابعالی می شدن ، ...
  • بی نام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    67 5
    در تمام کشورهای صاحب هنر دنیا، هنرمندان حضور فعّال در عرصه سیاست دارند و به نمایندگی مردم حتّی تندترین اظهارنظرها را بیان می نمایند. جز این هرچه بنویسم منتشر نمی شود ... ولی آینده روشنگر خیلی مسائل است ...
  • سامان DE ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    50 5
    آقا این حرف خیلی بیراه است
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    58 7
    داری اشتباه میزنی داداچ .... تو در تولید این ربنا هیچ نقشی نداشتی ... این بنا مال مردمه ... همون مردمی که دو هفته قبل توی انتخابات شرکت کردند تا این نظام پا برجا بماند.... شما امنیت را برای مردم نیاورده اید ...
    • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      2 5
      دقیقا همینیو که میگی گفت. خیلی هم حرف درستی زد.
    • شمس تبریزی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      6 1
      خب پس قبول دارید که ایشان این حرف را زده؟ با تشکر. مهم نیست که ایشان درست گفته یا نه. مهم این است که شما پذیرفتید که ایشان جمهوری اسلامی را قبول ندارد و البته جالب است که چرا طرفداران ایشان میخواهند از دستگاه تبلیغاتی همان نظامی که ایشان قبول ندارد برای ترویج ایشان استفاده کنند. شما خیال کردید بحث ربنای ایشان مطرح است؟ خیر؟ شما میخواهید از یک سوژه مذهبی برای اهداف دیگری استفاده کنید.
    • مهزیار IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
      7 3
      شمس تبریزی واقعا عالی هستی اصل جواب را بهشون میدی اما اینا خودشون هم نمیدونن چی میخوان اگه تا سال دیگه هم باهاشون بحث کنی فایده نداره چون خودشون را بخواب زدن
  • سعید A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    54 4
    نمی تونید تنگ نظری خودتون رو توجیه کنید به نادرست میگید خود شجریان منعی گذاشته برای پخش ربنا، در حالی که شجریان عزیز ربنا رو استثناء کرده و متعلق به مردم دانسته است...
  • حمیدرضا کرمی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    53 5
    شجریان چون با مردم و برای مردم است، در دل آنها جای دارد
  • روزی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    68 8
    شما بیش از سی سال به صورت غیر قانونی و بدون اجازه ترانه های ایشان را پخش کردید، اول شما جبران آن سی و چندی سال را بکنید تا بعد.
    • هستی IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      13 8
      شمس تبریزی یک اسم مستعار دیگه بذار. حیف این شخصیت بزرگ و مراد مولانا نیست که خرابش می کنی
    • غیر روشنفکر نما IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      4 3
      من اصرار ندارم که مثل من فکر کنی تو هم میگی من هم میگم.بعد متاسفانه دوباره گفتی شما و جمع بستی.تکرار میکنم داری با من بحث میکنی. من.درست نیست رفتار عده ای در یک گروهو ببینیم و به همه ربط بدیم.اینو لطفا درک کن.اینکه گفتی "ما صدای ایشان را پخش کردیم تاااااااا به نانو نوایی برسد "سخیف نیست؟اولا تو در چه جایگاهی هستی که میگی ماااا؟و دوم اینکه تو در چه جایگاهی هستی که نیت پخش کنندگان رو بگی و سخنگوی اونا بشی و اینطور هم تحقیر آمیز نظر بدی.من مشخصا در مورد خود شخص تو دارم حرف میزنم.ایشون هم تقریبا تا بیان تهران تا کم کم در تهران جا بیفتن به اواخر دوران پهلوی رسیده بود و ایشون قاری قرآن هم بودن و در وادی که بعضی از هنرمندان دیگر که سیاست های اون دوره هم اون وادی رو تشویق میکرد به اون نحو نبودن
    • غیر روشنفکر نما IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      4 3
      اون وادی و اون فضارو شما هم میدونی من هم میدونم و جاش هم نیست که اینجا بازگو کنیم.مسلما در اون فضا بعضی از هنرمندان بیشتر میتونن خودشونو نشون بدن.تو هم میدونی و لطفا خودتوبه اون راه نزن.اون چیزی که الان هم مهمه اینکه واقعا افتخارات و صدای ایشون الان کاملا واضح و مشخصه و قابل کتمان نیست.نکته بعد اینکه صداوسیمای اوایل انقلابو با الان مقایسه نکن.اون دوران اوایل بعد از انقلاب بین یک مسلمان و مارکسیست هم مناظره صورت میگرفت.تفکرات اون موقع صداو سیمارو با الان مقایسه نکن.حتی با ۱۰ سال قبل هم مقایسه نکن.اینقدر راحت هم نگو ما و یا شما.مهم اینه که آقای روحانی حرفایی زده که این تفکر رای اولو آورده.تو چه بخوای با کلمات بازی کنی و چه بازی نکنی نمیتونی مطالبات و خواسته های این اکثریتو نادیده بگیری.
    • شمس تبریزی به هستی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      6 1
      سلام خواهر گرامی. من عبدالصمد شمس تبریزی هستم. اما حیف اسم هستی که روی خودتان گذاشتید. با این کامنتی که نوشتید متوجه شدم اسم نیستی بیشتر برازنده شماست
    • شمس تبریزی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      4 2
      ببخشید دوست روشنفکر، متوجه منظور شما نشدم. فرمودید «ایشون هم تقریبا تا بیان تهران تا کم کم در تهران جا بیفتن به اواخر دوران پهلوی رسیده بود». جدا؟ مثل اینکه خبرندارید که ایشان در جشن هنر شیراز در سال 1354 خنیاگری کرده اند. شنیده ام که ایشان سال 57 در اعتراض به ابتذال همکاری را ترک کردند. جل الخالق. یعنی جشن هنر شیراز در سال 54 ابتذال نبود؟ وضعیت این جشن طوری بود که حتی شریعتمداری هم آخر سر به ستوه آمد و از هوشنگ نهاوندی رییس دفتر فرح خواست که پیغام اعتراضی اش را به علیاحضرت شهبانو برساند. ایشان تا آمدن تهران آخر عصر پهلوی بود؟؟؟؟ بی خیال داداش. چطور شما در جایگاهی هستید که بگویید ملت، ربنا را میخواد اما من نمی توانم بگویم ما؟؟؟ اجازه بده من بیشتر درباره این بحث سخیف ننویسم که حرف زیاده
  • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    75 5
    خوشا به حال استاد شجريان كه عظمتي دارد در اين سرزمين كه حتي بدخواهان هم نمي توانند مانعش شوند و هرچه مي گذرد در دل مردم و فرهنگ و تاريخ و تمدن اين مملكت بيشتر جا باز مي كند
  • بی نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    38 1
    انواع ربنا را تولید کرده ای در صدا و سیما، مطمئنی در باره چی صحبت می کنی ؟
  • علی A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    12 2
    براستی این آقایان به فکرشان خطورکرده که بااین تکرویهاورفتارخلاف نظراکثرمردم ایران،هر روزبیشترازروزقبل منزوی شده ومخاطب بیشتری ازدست خواهند داد؟بنابراین بیهوده خود را رسانه ملت نخوانند.
  • ناشناس A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    14 5
    بهتر است به ارای24 میلیونی ملت تمکین کنید وخواسته ملت را به تمسخر نگیرید
    • مهزیار IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
      6 3
      مگه سال 88 شما به ارای 25 میلیونی تمکین کردین ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    1 5
    بگذرید از این چیزا دوستان موضوعات مهمتری هست
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    2 5
    بابا ول کنید بابا ول کنید بابا ول کنید