۰ نفر
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
صادرات بدون دغدغه در بندر فریدون کنار

رئیس اداره گمرک فریدون کنارگفت: پس از سال ها تلاش و پیگیری های گمرک موفق شدیم مجوز کارنه تیر مبدا برای این فعالیت های این بندر اخذ کنیم که می تواند برای فعالان اقتصادی بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین از فریدونکنار،یوسف ابراهیمی افزود: مزیت های اخذ مجوز کارنه تیر مبدا برای نخستین بار در گمرک فریدون کنار مربوط به فعالان عرصه صادرات در بندر این شهرستان است.

وی تصریح کرد: بر اساس کنوانسیون جهانی همه کالاهای صادراتی به کشورهای هدف به این دلیل که از کشورهای مختلف عبور می کند هیچگونه تشریفاتی برای آن لحاظ نمی شود و هیچ بازرسی از مرسوله های صادراتی انجام نمی شود.

ابراهیمی بیان کرد: کنوانسیون و اتاق بازرگانی تضمین کننده این مهم هستند که این امر اهدافی همچون افزایش سرعت در رویه صادرات و پذیرش تضمین برای حقوق ورودی را در پی دارد.

رئیس اداره گمرک فریدون کنار ادامه داد: با اخذ مجوز کارنه تیر مبدا برای نخستین بار در گمرک فریدون کنار همه فعالان اقتصادی در
رویه صادرات می توانند بدون هیچ گونه دغدغه ای در بندر این شهرستان فعالیت داشته باشند.

این مدیر گفت: اخذ مجوز کارنه تیر مبدا برای نخستین بار در گمرک فریدون کنار همچنین می تواند در سطح کلان به تحرک بیشتر صادرات کشور نیز کمک کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =