۰ نفر
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

تسنیم نوشت: رئیس‌جمهور سوریه در گفتگو با یک رسانه هندی، گفت که اوضاع کشورش از لحاظ نظامی خیلی بهبود یافته است.

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در گفتگو با شبکه «ویون تی وی» تاکید کرد که اوضاع کشورش از لحاظ نظامی خیلی بهبود یافته و این درحالی است که گروه‌های تروریستی در حال عقب‌نشینی هستند.

وی افزود: گروه‌های تروریستی و به طور اساسی داعش و النصره و مانند آن دو که گروه‌های تروریستی وهابی افراطی به شمار می‌روددر حال عقب نشینی هستند یا بگوییم مناطق تحت اشغال آنان تا کاهش یافته است.در نتیجه اوضاع در میدان از لحاظ نظامی بهتر از قبل شده است.

اسد گفت که درگیری در سوریه صرفا درگیری نظامی نیست، چیزهای گوناگونی وجود دارد مانند همان ایدئولوژی که تلاش دارند آن را در منطقه ما رواج دهند، یعنی همان چیزی که خطرناک‌ترین چالش در کوتاه مدت و بلندمدت به شمار می‌رود.

وی افزود: با وجود فشارهای غربی علیه همه کشورهای جهان از جمله هند برای پیوستن به تحریم علیه ملت سوریه، اما هند، روابط خود با سوریه را کاهش نداد.

رئیس‌جمهور سوریه در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: مشکل آمریکا فقط یک شخص نیست، بلکه کل نظام سیاسی این کشور مشکل دارد. بعد از انتخاب ترامپ بار دیگر برای ما ثابت شد که رئیس‌جمهور آمریکا صرفا نقش بازی می‌کند و تصمیم‌گیرنده نیست. ترامپ بعد از اینکه رئیس‌جمهور شد بیشتر وعده‌ها و سخنانی که در جریان تبلیغات مطرح کرده بود، فراموش کرد و تقریبا در خصوص همه وعده‌هایش، 180 درجه تغییر موضع داد.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =