نامه تهیه‌کننده «مادر قلب اتمی» به رئیس حوزه هنری

تهیه‌کننده «مادر قلب اتمی» از ریاست سازمان سینمایی حوزه هنری خواست تا این نهاد موضع شفاف خود را در ارتباط با نمایش یا عدم نمایش این فیلم در سینماهاى حوزه هنرى اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدامیر سیدزاده، تهیه‌کننده فیلم «مادر قلب اتمی» با ارسال نامه‌ای که متن آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، از محمد حمزه‌زاده، رياست سازمان سينمايى حوزه هنرى سازمان تبليغات اسلامی خواست تا موضع شفاف خود را در رابطه با اکران این فیلم در سینماهای حوزه هنری اعلام کند.

در متن این نامه آمده است: «همانطور كه استحضار داريد، فيلم سينمايى «مادر قلب اتمى» به تهيه‌كنندگى اينجانب امير سيدزاده از دهم خرداد توسط شركت پخش نسيم صبا به سرگروهى سينما ماندانا اكران عمومى شده است.

از آن جا كه بخش اعظمى از سينماهاى كشور در اختيار آن نهاد محترم به رياست جنابعالى به منظور حمايت از صنعت سينماى كشور قرار دارد و با عنايت به اين كه بعد از گذشت هشت روز، رايزنى شركت پخش مربوطه و اينجانب جهت برخوددارى از حقوق مسلم قانونى خويش براى اكران فيلم در سينماهاى تحت امر شما به نتيجه نرسيده است، لذا شايسته است موضع شفاف خود را در ارتباط با نمايش يا عدم نمايش اين فيلم در سينماهاى حوزه هنرى كه تماشاى فيلم در آن‌ها حق عمومى همه مردم ايران است، اعلام فرماييد تا از دامن زدن بيشتر به شائبه‌هاى گوناگونى كه دراين ارتباط به وجود آمده است، جلوگيرى و نسبت به آگاه‌سازى عموم مردم و مخاطبين سينما و ديگر مسئولين فرهنگى نيز اقدام شايسته بعمل آورده باشيد.»

«مادر قلب اتمی» فیلمی به کارگردانی علی احمدزاده، نویسندگی علی احمدزاده و مانی باغبانی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده محصول سال ۱۳۹۳ است. داستان فیلم در شب توزیع یارانه‌ها رخ می‌دهد و اتفاقاتی که به واسطه عدم امکان برداشت از کارت روی می‌دهد.        

بازیگران این فیلم محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان هستند.

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
    4 0
    نام این فیلم چقدر شبیه نام یکی از آلبوم های گروه پینگ فلوید هستش
  • بی نام RO ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
    0 0
    متاسفیم برای کارگردان که داره جوسازی برای فروش بیشتر فیلمش می کنه