اکران نیم بهای بلیت فیلم های سینمایی در پردیس سینمایی بهمن سنندج

به مناسبت ماه مبارک رمضان ضمن برقراری سه سانس فوق العاده تا ساعت 17:30 فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج به صورت نیم بهاء عرضه می شود.

«حیدر مرادی » مدیر امور سینمایی استان کردستان در گفتگو با خبرآنلاین ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور فراهم اوردن محیط مناسب برای روزه داران عزیز از سه شنبه 9 خرداد ماه 95 تا آخر ماه مبارک رمضان بلیت فیلم های اکران شده در پردیس سینمایی بهمن سنندج تا ساعت 17:30 به صورت نیم بهاء خواهد بود .
وی با اشاره به استقبال گسترده علاقه مندان از فیلم های اکران شده در این پردیس افزود: در سال 1395 توانستیم بیش از 250 هزار نفر مخاطب را جذب نماییم و از لحاظ آماری مخاطب و فروش جزء سینماهای برتر کشور قرار گیریم .
مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج تصریح نمود : امکانات مناسب صوتی و تصویری و اکران مناسب و همزمان فیلم های مطرح در کنار فیلم های هنر وتجربه ، سینمای کودک و همچنین اکران ویژه فیلم های مطرح جهان در کنار سرویس دهی مناسب به مخاطبین ، این پردیس را به عنوان یکی از پردیس های موفق و پر مخاطب کشور مطرح نموده است .
وی تصریح نمود : هم اکنون این پردیس با سه سالن سینمایی مجهز به بهترین امکانات و فضایی در خور شأن مردم فرهنگی و هنردوست سنندجی به عنوان مرکز اصلی فعالیت های فرهنگی وهنری در استان مشغول به فعالیت می باشد و با امکانات مناسبی که در آن در نظر گرفته شده است با عنایت ویژه مسئولین استان و حمایت های بی دریغ مدیرعامل و همکاران مؤسسه تبلیغاتی بهمن سبز توانسته است بخش عظیمی از کمبود فضاهای فرهنگی را در استان پر نماید .
مرادی افزود : در راستای ارائه خدمات ارزنده تر به مخاطبین و به مناسبت ماه مبارک رمضان ازروز سه شنبه 9 خرداد ماه سه سانس فوق العاده 23:00 ، 23:15 ، 23:30 در این سینما برقرار خواهد بود و علاقه مندان و
روزه داران عزیز می توانند در ایام ماه مبارک رمضان پس از نماز و افطار فیلم های « برادرم خسرو » ، « گشت ارشاد 2» ، « نهنگ عنبر» و دیگر فیلم های اکرانی را در این زمان ها در پردیس سینمایی بهمن سنندج به تماشا بنشینند .
وی با اشاره به فروش اینترنتی فیلم های سینمایی اکران شده در این پردیس گفت : مخاطبین عزیز می توانند با مراجعه به سایت www.cinematicket.org و انتخاب پردیس سینمایی بهمن سنندج از طریق اینترنت بلیت فیلم های مورد نظر خود را در هر زمان که در نظر دارند با امکان انتخاب صندلی دریافت نمایند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =