درگذشت یکی از استادان برجسته حوزه علمیه همدان بر اثر سانحه رانندگی

حجت الاسلام والمسلمین مسلم اسدی، استاد حوزه علمیه همدان، شب گذشته در پی سانحه رانندگی در میدان عاشورا این شهر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان و پس از عمل جراحی درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان، حجت الاسلام والمسلمین مسلم اسدی، از اساتید برجسته حوزه علمیه همدان، شب گذشته در پی سانحه رانندگی در میدان عاشورای این شهر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان بعثت و در پی عمل جراحی، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسدی در سال ۱۳۴۸ در روستای خسرو آباد آوج دیده به جهان گشود و با تشویق برادر خود به حوزه علمیه همدان راه یافت.

مرحوم اسدی فقه و اصول را در محضر آیت الله محقق و آیت الله انصاری همدانی درک کرد و پس از آن یازده سال از تدریس آیت الله غلامرضا رحمانی همدانی در سطح و خارج فقه و اصول و همچنین فلسفه بهره برد.

وی، شاگردان زیادی را در حوزه علمیه پربار همدان پرورش داد و افزون بر علوم رایج در حوزه، آداب طلبگی را به صورت عملی به شاگردان خود آموزش می داد.

مراسم تشیع جنازه این روحانی برجسته بعداز نماز جمعه فردا از محل حسینیه امام خمینی(ره) انجام خواهد شد، همچنین مراسم ختم آن مرحوم نیز فردا شب از ساعت 21.30 در محل حسینه امام از طرف دفتر آیت الله نوری همدانی و نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین اسدی مسئول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در استان همدان بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =