رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طی دو روز گذشته، ٤تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها به گزارش پلیس راه رشت-قزوین متاسفانه منجر به کشته شدن ٣ مسافر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت پلیس راهور، سرهنگ نادر رحمانی درباره اين تصادف كه ساعت ٢٣:٣٠ ديشب دراستان گيلان اتفاق افتاده، گفت: تصادف دو دستگاه تريلي با هم در كيلومتر ١٥ رستم آباد-امامزاده هاشم باعث كشته شدن ٣ نفر شد.

او درباره تصادفي كه ساعت ١٨ در استان آذربايجان غربي اتفاق افتاده و باعث كشته شدن ٣ نفر و مجروح شدن يك نفر شده، توضيح داد: واژگوني سواري پژو آردي در كيلومتر ٤٨ محور فرعي حبش به قطور در اثر بي توجهي راننده پژو آردي به جلو (٥٠درصد) و نبود ايمن سازي از جانب اداره راه(٥٠ درصد ديگر) اتفاق افتاده است.

رحمانی همچنین از واژگوني وانت پيكان در اردبیل خبر داد و گفت: واژگوني وانت پيكان ساعت ١٧ در كيلومتر ٢٣ جاده آستارا-اردبيل باعث كشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣نفر شد.علت حادثه، تخطي راننده از سرعت مطمئنه بوده است.

او با اشاره به واژگونی یک تريلی در یزد گفت: ساعت ٩ صبح پنجشنبه، تصادفي در كيلومتر ٦٥ يزد-شيراز اتفاق افتاد كه خوشبختانه تلفاتي به جاي نگذاشت و تنها خسارت مادي داشته است. واژگوني تريلي ولوو در اين محور باعث حريق اين وسيله شده است.

جریمه یک میلیون و ۴۰۰ هزار وسیله نقلیه بدون معاینه فنی

براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا رکورد جریمه خودروهای بدون معاینه فنی شکسته شد.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: در سال ۹۵ یک میلیون و ۴۰۰ هزار وسیله نقلیه بدون معاینه فنی جریمه شدند.

وی افزود: از این میزان اعمال قانون ۴۹۰ هزار مورد به وسیله دوربین های نظارتی اعمال قانون شده اند.

این در حالی است که از سال گذشته و با توجه به اجرای طرح L.E.Z خودروهای فاقد برگه معاینه فنی معتبر توسط دوربین‌های مکانیزه جریمه شده اند.

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =