حفظ مبلمان جاده‌ای می‌تواند عاملی موثر در جهت ایمن‌سازی محورها باشد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان نمود : زیبا سازی و حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران مهندس احمد آفرین محمد زاده در جلسه شورای اداری این اداره کل که با محوریت عملیات راهداری تابستانی برگزار گردید ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی کارکنان در این ماه پر خیر و برکت اظهار داشت : توسعه حوزه حمل و نقل در مازندران مي تواند در جذب گردشگر و توريست و همچنين اشتغال زايي جوانان غيور سهم بسزايي ايفا نموده ، از اين رو بايد تمامي دستگاه ها در اين بخش نسبت به پيشرفت استان تعلق خاطر داشته باشند.

وی فرهنگ سازي عمومي براي پاكسازي و زيباسازي حريم راهها را براي ايجاد بستر مناسب در محورهاي استان بسيار مثمرثمر دانست و ياد آور شد: مازندران با توجه به شرايط جغرافيايي خود همه ساله پذيراي هزاران گردشگر و مسافر بوده ، از اين رو نبايد در چنين استاني شاهد بي نظمي و اختلال در سطح محورها و حاشيه راههاي آن باشيم.

مهندس محمدزاده ساماندهي فضاي سبز و حفظ حريم را در سطح محورها از ضروريات اجرايي در مازندران نام برد و تصريح كرد: ما بايد با تمام توان و با استفاده از تجارب متخصصين در اين امر بكوشيم تا جاده هايي ايمن و زيبا را براي هموطنان و مردم ولايتمدار استان ايجاد نماييم.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به عمليات راهداري تابستاني اشاره و تصریح نمود: اين اداره كل در آستانه فصل تابستان عمليات راهداري و ايمن سازي محورهاي خود را با شتاب و تسريع در عمليات اجرايي در دست اجرا داشته كه اين عمليات شامل اجراي روكش آسفالت ، خط كشي ، نصب جداكننده ها و همچنين نصب انواع تابلوهاي هشداردهنده ، ایمن سازی نقاط حادثه خیز،شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری ، انتظامي و اطلاعاتي در سطح كليه محورها مي باشد.

وی ضمن اعلام اين مطلب كه راهداري عشق خدمت به همنوع است ، اظهار داشت : اميدواريم با اجراي اين اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزايش ضريب ايمني در محورها و كاهش تصادفات و تلفات ناشي از آن باشيم.

گفتنی است: در این جلسه روسای ادارات تابعه و روسای ادارات زیر مجموعه معاونت راهداری این اداره کل نیز به طور جداگانه به ارائه برنامه ها و فعالیتهای خود در حیطه راهداری نمودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =